پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

آتش سوزی

آتش سوزی

وب‌گاه عصر ایران

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از آتش سوزی در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت در شهر رسیف برزیل که البته تلفاتی به همراه نداشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بسیاری از انبارهای تجاری پایتخت نا ایمن و فرسوده است و باید در این زمینه اقدامات جدی صورت بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه از نیروی دریایی پاکستان برای نجات هشت ماهیگیر ایرانی قدردانی کرد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از نیروی دریایی پاکستان برای نجات هشت ماهیگیر ایرانی قدردانی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان آتش نشانی رشت از اعزام 25 آتش نشان و افسر ارشد به همراه 8 خودروی آتش نشانی به محل حادثه واقع در صف سر، خیابان بابایی خبر داد و گفت: یک باب کارگاه شیرینی پزی و پشت بام 2 باب منزل مسکونی طعمه شعله‌های آتش شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از نیروی دریایی پاکستان برای نجات هشت ماهیگیر ایرانی قدردانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس آتش نشانی رشت از آتش‌سوزی یک کارگاه شیرینی پزی و سقف 2 باب منزل مسکونی در این شهر خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

انحراف به چپ ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده سواری هیوندا، عامل تصادف و آتش‌سوزی 2 خودروی سواری در محور دامغان - جندق و جان‌باختن 9 نفر بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد که براساس اطلاعات به دست آمده، نظامیان اسرائیلی بیش از 200 آواره فلسطینی پناه گرفته در بیمارستان شفا را قتل عام و بیش از یک هزار آواره دیگر را بازداشت کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد که براساس اطلاعات به دست آمده، نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی، بیش از 200 آواره فلسطینی پناه گرفته در بیمارستان شفا را قتل عام و بیش از یک هزار آواره دیگر را بازداشت کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک پمپ بنزین پچار انفجار شده. دلیل این اتفاق هنوز اعلام نشده. یک پمپ بنزین پچار انفجار شده. دلیل این اتفاق هنوز اعلام نشده. به گزارش عرشه آنلاین؛ انفجار و آتش سوزی مهیب در یک پمپ بنزین در بولینگ گرین کنتاکی خسارات فراوانی را به بار آورد. این حادثه سبب مسدود شدن چند خیابان شد. بسیاری از مردم نیز با وحشت و نگرانی از ساختمان های نزدیک به محل حادثه فرار کردند.

وب‌گاه عصر ایران

درپی آتش سوزی و انفجار در یک پمپ بنزین در نزدیکی مرکز شهر بولینگ گرین، کنتاکی امریکا، از شهروندان درخواست شد از محل حادثه دوری کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگو سازمان آتش نشانی تهران ضمن اشاره به اینکه درصد بسیاری از آتش‌سوزی‌ها ناشی از بی‌احتیاطی‌های انسانی است، به بیان توضیح‌هایی درباره درباره اصلی‌ترین دلایل آتش سوزی‌ها پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خودکشی رزیدنت‌ها و پزشکان در ماه‌های اخیر، نگرانی‌ها را بابت وضعیت این صنف بیشتر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به کاروان مهندسان چینی در پاکستان حمله انتحاری شد و در پی آن شش نفر جان باختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز 10 مصدوم برجای گذاشت.