پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

آتش سوزی

آتش سوزی

وب‌گاه فرارو

در مجموع میزان آمار مربوط به مرگ و میر حوادث جاده‌ای کشور نگران‌کننده است و در این میان متاسفانه تصادفات جاده‌ای همواره شیرینی تعطیلات نوروزی را بر بسیاری از خانواده‌ها تلخ می‌کند. متاسفانه آمار مرگ و میر ناشی از سوانح جاده‌ای طی سال‌های 1400 تا 1402 روند افزایشی داشته است.

وب‌گاه فرارو

«طی تصادف چند روز گذشته محور جندق - معلمان دو خودرو سواری با هم برخورد داشته که بر اثر این برخورد و آتش سوزی ایجاد شده، 9 نفر از سرنشینان دو خودرو فوت کردند. کودک 5 ساله بر اثر این برخورد از سواری پژو به خارج خودرو پرتاب شده و از ناحیه‌های مختلف دارای جراحات و شکستی‌های شدید می‌شود.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیروهای مقاومت اسلامی عراق از حمله به برخی اهداف حیاتی در سرزمین های اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروهای مقاومت اسلامی عراق از حمله به برخی اهداف حیاتی در سرزمین های اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه الف

هرساله با آغاز سفرهای نوروزی، طرح ویژه پلیس و دستگاه‌های امدادی و خدماتی برای کاهش تصادفات رانندگی اجرا می‌شود، اما متاسفانه علیرغم تمام هشدارها و آماده‌باش‌ها، همچنان ایام نوروز به دلیل افزایش تعداد سفرها، یکی از پر تصادف‌ترین ایام در کشور است...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه تردد در جاده‌های کشور در حال افزایش است، گفت: مسافران برنامه بازگشت از سفر را مدیریت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افرادی می‌توانند از مزایای قانون بیمه بیکاری برخوردار شوند که مشمول قانون تامین اجتماعی و قانون کار باشند و در زمره بازنشستگان، از کارافتادگان کلی، صاحبان حرف و مشاغل آزاد، بیمه‌شدگان اختیاری نبوده و از اتباع خارجی نیز نباشند. مقرری بیمه بیکاری افراد واجد شرایط از روز اول بیکاری قابل پرداخت است و مدت دریافت مقرری بیمه بیکاری جز سوابق پرداخت حق‌بیمه محسوب می‌شود. سازمان ارتباطات و نظارت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه های خبری امروز شنبه از آتش سوزی گسترده در یک مرکز مهمات در اندونزی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه های خبری امروز شنبه از آتش سوزی گسترده در یک مرکز مهمات در اندونزی خبر دادند.

وب‌گاه الف

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کجور نوشهر از وقوع یک فقره آتش سوزی در عرصه جنگلی " سکلدره" حوالی روستای " کینج " از توابع این بخش خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کجور نوشهر از وقوع یک فقره آتش سوزی در عرصه جنگلی " سکلدره" حوالی روستای " کینج " از توابع این بخش خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سرهنگ «علی ملکی آهنگران» با بیان این مطلب افزود: مأموران ما در این روز در مراکز تجمع مردم و تفرجگاه‌ها حضور پیدا کرده و به وظایف خود برای حفاظت از منابع طبیعی عمل می‌کنند. وی اظهار داشت: در برخی استان‌ها دوربین‌هایی نصب شده که 50 تا 60 کیلومتر اطراف و تفرجگاه‌ها را پایش می‌کنند و علاوه بر آن در برخی مناطق از ریزپرنده‌ها...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور گفت: برای سیزده بدر که مردم به دامن طبیعت و تفرجگاه‌ها مراجعه می‌کنند، بیش از یک‌هزار و 500 واحد گشتی فعال شدند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور با اعلام آماده‌باش کامل واحدهای گشت‌زنی این حوزه در روز طبیعت و سیزده بدر گفت: برای روز سیزده بدر که مردم به دامن طبیعت و تفرجگاه ها مراجعه می کنند، بیش از یک‌هزار و 500 واحد گشتی فعال شدند.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از تدوین پیش‌نویس ضوابط محافظت ساختمان‌ها در برابر آتش در همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان یک مرکز فناوری در کشور استرالیا در حال کار روی فناوری ربات‌هایی است که قادر به حرکت مستقل در جبهه‌های آتش سوزی طبیعی و ارسال اطلاعات ارزشمندی به ستادهای آتش نشانی خواهند بود.