دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

آتش سوزی

آتش سوزی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه‌های یک، چهار، تهران، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر سبدی رنگارنگ از فیلم‌ها را برای مخاطبان خود به مناسبت عید سعید فطر در نظر گرفته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که تحقیقات درباره جنایت‌های اسرائیل در مجتمع پزشکی الشفاء غزه ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران بزرگ از آمادگی کامل آتش‌نشانان پایتخت برای تامین ایمنی مراسم عید سعید فطر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روند گرم شدن هوا در اتریش باعث آغاز شدن زودهنگام فصل گرما در این کشور شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روند گرم شدن هوا در اتریش باعث آغاز شدن زودهنگام فصل گرما در این کشور شد.

وب‌گاه عصر ایران

در جریان گشت و کنترل های یگان حفاظت محیط زیست و جلوگیری از تخریب محیط زیست و همچنین بر اساس گزارش های مردمی مبنی بر آتش زدن زباله‌ها و لاستیک‌های فرسوده خودرو در منطقه لار شهرستان زاهدان، تیم یگان حفاظت محیط زیست بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و فردی که اقدام به این کار کرده بود را بازداشت و با استفاده از تجهیزات اطفای حریق اقدام به خاموش کردن آتش کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: در سال جدید واحدهای تولیدی و صنعتی آلاینده این استان به طور کامل و دقیق رصد شده و پس از شناسایی از طریق رسانه ها معرفی می شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حریق در کارگاه تولید MDF و چوب به متراژ حدوداً 200 مترمربع به همراه نشت گاز رخ داد که با تلاش آتش نشانان حریق کاملاً مهار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حادثه آتش سوزی در کارگاه تولید MDF و چوب به متراژ حدوداً 200 مترمربع که به همراه نشت گاز در مهرشهر رخ داد، مصدومی در بر نداشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

منصور امیرپور از رزمندگان دوران دفاع مقدس، از سختی های جاده سازی در جزیره مجنون روایت کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آتش‌سوزی در تالاب حله واقع در آب‌پخش مهار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان از انفجار یک واحد منزل مسکونی در بروجرد خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات تایلندی روز جمعه اعلام کردند آتش گرفتن کشتی حامل 108 مسافر از مقصد سورات ثانی به کوه تائو در خلیج تایلند تلفات جانی نداشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع خبری اعلام کردند روز گذشته (پنج‌شنبه) یک کشتی مسافربری با بیش از 100 مسافر در آب‌های ساحلی جنوب تایلند طعمه حریق شد. منابع خبری اعلام کردند روز گذشته (پنج‌شنبه) یک کشتی مسافربری با بیش از 100 مسافر در آب‌های ساحلی جنوب تایلند طعمه حریق شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ نشریه «بانکوک پست» خبر داد مسافرانِ این کشتی پس از به صدا درآمدن زنگ خطر در پی آتش گرفتن آن در خلیج تایلند به سرعت تخلیه...

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز: امروز 16 فروردین ماه 1403 در پی تماس با سامانه 125 آتش نشانی و اعلام خبر انفجار توام با آتش سوزی درخیابان صاحب الامری، تیم های عملیاتی ایستگاه 20 و 4 و 14 به همراه 4 دستگاه خودرو اطفایی و 13 نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انفجار در یک خانه 2 طبقه در شیراز یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.