پنج‌شنبه 3 آبان 1403

آخرین شهرآورد هندبال اصفهان مساوی شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
آخرین شهرآورد هندبال اصفهان مساوی شد

اصفهان - ایرنا - تیم های اصفهانی هندبال سپاهان نوین و پرواز هوانیروز شامگاه دوشنبه در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر در آخرین شهرآورد هندبال اصفهان به تساوی 23 بر 23 رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شامگاه دوشنبه تیم هندبال سپاهان نوین در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر در آخرین شهرآورد هندبال اصفهان میزبان پرواز هوانیروز بود که دیدار 2 تیم همشهری در نهایت با نتیجه 23 بر 23 و با تساوی به پایان رسید.

شامگاه امشب از ساعت 18 و 45 دقیقه در آخرین شهرآورد هندبال اصفهان و در آخرین دیدار هفته بیست‌ویکم لیگ برتر هندبال کشور که برگزار شد تیم فولاد سپاهان نوین در سالن 25 آبان ورزشگاه نقش جهان به مصاف تیم همشهری پرواز هوانیروز رفت.

پیش از بازی امشب سپاهان نوینی‌ها با 11 امتیاز و پرواز هوانیروز اصفهان با هفت امتیاز در رده‌های نهم و یازدهم قرار دارند و هوانیروز برای پرواز از منطقه خطر و عدم سقوط عصر امروز بیش از هر زمان دیگری به کسب امتیاز در شهرآورد نیازمند بود.

این دیدار که آخرین شهرآورد هندبال اصفهان در این فصل رقابت ها نیز بشمار می رفت از ابتدا پایاپای پیش رفت و در نهایت 2 تیم هر کدام یک امتیاز این دیدار را از آن خود کردند.

داوران دیدار سپاهان نوین با پرواز هوانیروز حمید حسین زاده و ایرج حبیبی بودند و سیدمهدی ترابی، نماینده فدراسیون و اکبر خاکپور ناظر فنی آخرین شهرآورد هندبال ایران در فصل جاری رقابت ها بودند.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر هندبال کشور با حضور 12 تیم از 13 شهریور سال گذشته آغاز شد و در آن چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی‌پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان حضور دارند.

فرازبام خاییز دهدشت، زغال سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت و گاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ «آیندگان» شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شد.

همچنین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال سنگ طبس، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، نفت و گاز گچساران، پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خاییز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازاتشان افزوده شده است.

در پایان مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر صنعت مس کرمان با کسب 42 امتیاز و یک بازی کمتر در صدر قرار دارد و قهرمانی را سه هفته زودتر به نام خود زده است، نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون 37 امتیازی شد و نایب قهرمانی را از آن خود کرد و گیتی‌پسند با شکست امروز مقابل همشهری خود همچنان با یک امتیاز بیشتر از سپاهان و 33 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

فولاد مبارکه سپاهان با 32، زغال‌سنگ طبس با 25، نفت و گاز گچساران و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با 23، پیکان خراسان با 16، سپاهان نوین با 12، آلومینیوم اراک با 10، پرواز هوانیروز با 8 و فرازبام خائیز دهدشت با 6 امتیاز (یک بازی کمتر) در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

گفتنی است که هفته بیست و دوم و پایانی لیگ برتر هندبال 31 اردیبهشت برگزار می شود.

0 نفر
امیررضا ابراهیمی دهکردی

برچسب‌ها

آخرین شهرآورد هندبال اصفهان مساوی شد 2