شنبه 14 مهر 1403

آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی ایذه

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی ایذه

اقتصادنیوز: رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: حادثه تروریستی ایذه 19 آسیب دیده وجود داشت که هفت نفر آن فوت کردند که بیشتر آنها با حال عمومی بسیار بد و یا فوت شده به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، دکترمحمدحسین سرمست روز پنجشنبه در خصوص وضعیت مجروحان حادثه تروریستی ایذه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از همان ساعات اولیه وقوع حادثه تیم درمانی کارهای لازم را برای مجروحان انجام دادند و تمام اقدامات اولیه در شهرستان ایذه به کمک جراحان و متخصصان صورت گرفت.

وی بیان کرد: شب گذشته برخی از مجروحان برای ادامه درمان و تکمیل روند درمان به اهواز منتقل شدند و اکنون کارها در حال انجام است.

دستور ویژه محسنی اژه ای در پی حوادث تروریستی در ایذه و اصفهان

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در این حادثه 19 آسیب دیده وجود داشت که هفت نفر آن فوت کردند که بیشتر آنها با حال عمومی بسیار بد و یا فوت شده به بیمارستان منتقل شدند. یکی از فوت شدگان ایست قلبی داشته و بقیه هم فوت شده بودند.

آخرین خبر از مجروحان حادثه ایذه / حال 4 نفر وخیم است

وی افزود: از بین 12 مجروح، سه نفر به صورت سرپایی درمان شده و مرخص شدند و 9 مجروح دیگر در بیمارستان های امام خمینی (ره) و گلستان اهواز و بیمارستان ایذه بستری هستند که اقدامات درمانی آنها انجام شده و وضعیت نسبی مناسبی دارند.

سرمست گفت: این مجروحان در مسیر بهبودی قرار داشته و احتمالا در روزهای آینده وضعیت بهتری خواهند داشت.

وی ادامه داد: یکی از مجروحان حادثه تروریستی ایذه که 32 سال سن دارد به دلیل خونریزی شدید توسط تیم پزشکی تحت عمل جراحی قرار گرفت و هم‌اکنون در بخش آی سی یو بیمارستان گلستان بستری است و شرایط خوبی دارد. همچنین مجروح دیگر 33 ساله است که فوریتی برای عمل او نبوده و خوشبختانه شرایط پایداری دارد.

همچنین بخوانید