شنبه 29 اردیبهشت 1403

آریا عظیمی نژاد

آریا عظیمی نژاد

خبرگزاری دانا

محمد علی کریم خانی خواننده پیشکسوت آثار آیینی مذهبی شامگاه روز سی‌ام خرداد ماه بعد از مدت‌ها بیماری دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد علی کریم خانی، خواننده پیشکسوت آثار آیینی مذهبی شامگاه روز سی‌ام خرداد ماه بعد از مدت‌ها بیماری دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه عصر ایران

محمدعلی کریم‌خانی ساعاتی پیش (شامگاه 30 خرداد 1401) به علت بیماری در 72 سالگی درگذشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

متولد سال 1329 در نرجه استان قزوین، مداح و خواننده مذهبی ایرانی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد علی کریم خانی خواننده و مداح پیشکسوت آثار آئینی مذهبی کشورمان که طی سال‌های اخیر با اجرای قطعه آمدم‌ای شاه پناه بده در تجلیل از مقام والای امام هشتم حضرت رضا (ع) در میان مردم شناخته شده بود، شامگاه روز سی ام خرداد ماه بعد از مدت‌ها بیماری دار فانی را وداع گفت. محمد علی کریم خانی از جمله هنرمندان پیشکسوت موسیقی آیینی کشورمان است که به سال 1329...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فصل سوم عصر جدید در نوروز 1401 از ساعت 22:30 از شبکه سه سیما پخش و تکرار آن عصر روز بعد حدودا ساعت 10:30 صبح پخش خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ماجرای دعوت از مهران مدیری به عنوان «داور عصر جدید» در گفتگویی که سال گذشته در برنامه «دورهمی» با احسان علیخانی انجام شد، کلید خورد و تا این اواخر هر بار به بهانه‌های مختلفی مطرح می‌شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نام مهران مدیری در این یک سال بارها در شبکه‌های اجتماعی و حتی فضای رسمی گمانه زنی می‌شد تا اینکه آخرین بار یک روزنامه خیلی جدی مدیری را یکی از گزینه‌های داوری «عصر جدید» مطرح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: نام مهران مدیری در این یک سال بارها در شبکه‌های اجتماعی و حتی فضای رسمی گمانه زنی می‌شد تا اینکه آخرین بار یک روزنامه خیلی جدی مدیری را یکی از گزینه‌های داوری «عصر جدید» مطرح کرد. این بار البته خیلی زود تکذیب شد و بلافاصله گزینه‌های اصلی داوری معرفی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ژاله صامتی، کارن همایونفر، مجید اسماعیلی و امین حیایی داوران فصل سوم «عصر جدید» خواهند بود.

خبرگزاری دانا

ژاله صامتی، کارن همایونفر، مجید اسماعیلی و امین حیایی داوران فصل سوم «عصر جدید» شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ژاله صامتی، کارن همایونفر، مجید اسماعیلی و امین حیایی در فصل سوم «عصرجدید» در کنار احسان علیخانی به عنوان داور حضور خواهند داشت. ژاله صامتی با نزدیک به سه دهه سابقه بازی در آثار مطرح و خاطره انگیز سینما و تلویزیون، کارن همایونفر با نزدیک به سی سال ساخت موسیقی برای فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و دریافت سه سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر،...

خبرگزاری ایسنا

ژاله صامتی، کارن همایونفر، مجید اسماعیلی و امین حیایی در فصل سوم «عصرجدید» به عنوان داور حضور خواهند داشت.

خبرگزاری میزان

ژاله صامتی، کارن همایونفر، مجید اسماعیلی و امین حیایی در فصل سوم «عصرجدید» احسان علیخانی به‌عنوان داور حضور خواهند داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ترکیب هیات داوران سومین فصل عصر جدید متشکل از چهار هنرمند است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام شبکه سوم سیما از آغاز سری جدید برنامه «عصر جدید» همزمان با عید نیمه شعبان خبر داد.