شنبه 29 اردیبهشت 1403

آریا عظیمی نژاد

آریا عظیمی نژاد

خبرگزاری تسنیم

محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی از اجرایی نشدن قانون کسر 10 درصد از درآمد کنسرت‌ها به نفع دولت، در سال 1399 می‌گوید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آریا عظیمی نژاد آهنگساز سریال «پایتخت» و یکی از داوران مسابقه تلویزیونی «عصر جدید»، شب گذشته جمعه 22 فروردین 1399 به طور زنده در صفحه شخصی‌اش به بیان توضیحاتی درباره موسیقی سریال «پایتخت» پرداخت. این پخش زنده با حضور جلال محمدی سرپرست گروه موسیقی تبری همراه بود. اجرای موسیقی سریال پایتخت برعهده گروه موسیقی «تبری» بوده است. عظیمی نژاد در صحبت‌هایش...

وب‌گاه فرارو

روز اولی که درباره پایتخت صحبت شد قرار بود موضوع این سریال حول خانواده‌ای باشد که از شهرستان و پس از اتفاق‌های بسیار در نهایت به تهران یعنی پایتخت می‌آیند. آن زمان بحث روی این بود که این خانواده اهل کجا باشند. من سیستان و بلوچستان و استان گلستان - علی آباد کتول - را پیشنهاد دادم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: آریا عظیمی نژاد آهنگساز موسیقی سریال «پایتخت» از شیوه شنیدن نغمه‌های اصیل می‌گوید و از به روز کردن این نغمه‌ها سخن می‌گوید.

وب‌گاه الف

آریا عظیمی نژاد آهنگساز موسیقی سریال «پایتخت» از شیوه شنیدن نغمه‌های اصیل می‌گوید و از به روز کردن این نغمه‌ها سخن می‌گوید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آریا عظیمی نژاد آهنگساز سریال «پایتخت» و یکی از داوران مسابقه تلویزیونی «عصر جدید»، شب گذشته جمعه 22 فروردین 1399 به طور زنده در صفحه شخصی‌اش به بیان توضیحاتی درباره موسیقی سریال «پایتخت» پرداخت. این پخش زنده با حضور جلال محمدی سرپرست گروه موسیقی تبری همراه بود. اجرای موسیقی سریال پایتخت برعهده گروه موسیقی «تبری» بوده است. عظیمی نژاد در صحبت‌هایش...

خبرگزاری تسنیم

آریا عظیمی نژاد آهنگساز موسیقی سریال «پایتخت» از شیوه شنیدن نغمه‌های اصیل می‌گوید و از به روز کردن این نغمه‌ها سخن می‌گوید.

خبرگزاری تسنیم

برنامه "نغمه عشاق" شبکه قرآن مردم را به پویش قرائت زیارت عاشورا، توسل و ندبه دعوت می‌کند و رادیو تهران برای جبران خلأ برگزار نشدن نماز جمعه در ایام کرونایی تلاش می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ویدئوکلیپ «جان جهان» به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج) و نیمه شعبان تولید شد. بنا بر این گزارش، این اثر با متن و صدای احسان علیخانی مجری برنامه‌های تلویزیونی همراه است و موسیقی آن را آریا عظیمی نژاد ساخته است. آواز «جان جهان» را هم حمیدرضا ترکاشوند خوانده است.

خبرگزاری تسنیم

"عصر جدید" با چالش کرونا و بدون تماشاگر شدن در چند قسمت و نقاط ضعف ویژه در حوزه داوران چه تصمیمات احساسی و چه فضایی که بسیاری اعتقاد دارند بیشتر سمت مهارت رفته تا استعداد، در ایام نوروز روی آنتن رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

هادی طباطبایی به جنجال پیش آمده در برنامه عصر جدید واکنش نشان داد.

وب‌گاه فرارو

مجری برنامه عصر جدید با انتشار پیام ویدئویی از هواداران استقلال عذرخواهی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرور بر 56 اجرای نوروزی عصر جدید از 13 فروردین آغاز شده و امشب به پایان میرسد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - صدا و سیما نوروز امسال سعی کرد تا با توجه به شیوع بیماری کرونا و توصیه مسوولان بهداشتی برای خارج نشدن شهروندان از خانه، برنامه های متنوعی را به روی آنتن ببرد تا مردم سرگرم باشند و کمتر هوس بیرون رفتن از خانه کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدافع تیم استقلال تهران که در سال جدید با اظهار نظر جنجالی درباره داور برنامه عصر جدید مورد توجه قرار گرفته می‌گوید رونالدو نازاریو را یک الگو می‌داند هرچند خودش یک مدافع است!

خبرگزاری تسنیم

اسماعیل مهدوی خواننده اردبیلی میوه فروش یاد سلیم موذن زاده را زنده کرد.