شنبه 29 اردیبهشت 1403

آریا عظیمی نژاد

آریا عظیمی نژاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بلوکات قائم مقام شبکه سه از پخش سری جدید برنامه «عصر جدید» خبرداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انتشار تصویری دردناک از مراسم خاکسپاری مادر آریا عظیمی نژاد اندوه غیر قابل وصف این آهنگ ساز معروف کشورمان را به تصویر کشید.

وب‌گاه عصر ایران

نیسان آبی، در روزگار نارفیقی ها، اثری در ستایس رفاقت و وفاداری است. دو شخصیت اصلی فیلم، رفاقتی مثال زدنی از دوران مدرسه با هم داشته اند و هم اکنون نیز حق رفاقت را در حق هم به تمام معنا به جا می آورند.

وب‌گاه فرارو

چهره متفاوت حسین یاری، بهناز جعفری و مهران غفوریان، روی پوستر یک سریال کمدی.

خبرگزاری ایسنا

سریال «نیسان آبی» که حال و هوایی طنز دارد قرار است روزهای چهارشنبه پخش شود.

وب‌گاه تابناک

برای فیلم «سگ کشی» به من گفت: که این سناریو را بخوان و کوچک‌ترین اشتباهی نکن؛ اگر کوچک‌ترین اشتباهی کنی نقشت لو می‌رود. خود سناریو و خود بیضایی به من کمک کردند که آن نقش اینطور درآمد. درست است که بهرام بیضایی یک دهه است که از این مملکت بیرون رفته اما از ایران جدا نشده، از فرهنگ و ادبیات و تاریخ ایران جدان نشده، و هنرمندی است که در این مملکت ریشه دارد. ریشه‌های او امثال من و کسانی هستند...

خبرگزاری ایسنا

آریا عظیمی نژاد آهنگساز وضعیت کیفی موسیقی فیلم در کشور را منوط به وضعیت ساخت فیلم ها و سریال ها می داند و تاکید می کند: «اگر حال سینما خوب نباشد، موسیقی فیلم هم نمی تواند کارآیی لازم را داشته باشد.»

خبرگزاری ایسنا

کارگردان سریال بحث برانگیز «احضار» سه ماه پس از پخش آن، با حضور در تلویزیون، به انتقادها درباره این سریال پاسخ داد و گفت: هدفمان در «احضار» ترساندن مخاطب نبود.

وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا افخمی کارگردان سریال بحث برانگیز «احضار» در گفتگو با برنامه «سریالیست» به انتقادات درباره این سریال پاسخ داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سریال، در فاصله چند روز تا آغاز پخش سریال تلویزیونی «دودکش 2» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی، رضا صادقی به عنوان خواننده تیتراژ سریال معرفی شد. صادقی که خوانندگی تیتراژ فصل اول «دودکش» را هم بر عهده داشت، ترانه فصل دوم را با آهنگسازی آریا عظیمی نژاد آماده کرده است. هومن برق نورد، امیرحسین رستمی،...

خبرگزاری دانا

رضا صادقی به‌عنوان خواننده تیتراژ سریال «دودکش 2» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد معرفی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رضا صادقی به‌عنوان خواننده تیتراژ سریال «دودکش 2» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد معرفی شد.

خبرگزاری میزان

رضا صادقیخوانندگی تیتراژ فصل اول «دودکش» را بر عهده دارد و ترانه فصل دوم با آهنگسازی آریا عظیمی نژاد آماده می شود.

خبرگزاری ایسنا

در فاصله چند روز تا آغاز پخش سریال تلویزیونی «دودکش 2»، رضا صادقی به عنوان خواننده تیتراژ سریال معرفی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در فاصله چند روز تا آغاز پخش سریال تلویزیونی «دودکش 2» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی، رضا صادقی به عنوان خواننده تیتراژ سریال معرفی شد.