شنبه 29 اردیبهشت 1403

آریا عظیمی نژاد

آریا عظیمی نژاد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: پرونده یکی از سریال های پربحث سال های اخیر تلویزیون سرانجام در آخرین ساعات یکشنبه سوم خرداد ماه بسته شد. «احضار»؛ سریالی که پس از سال ها با داستانی جدید بار دیگر گونه پرمخاطب ماورایی را نشانه رفته بود و البته پیام جدیدی نسبت به آنچه در سال های گذشته در سریال های این ژانر شاهد بودیم را به مخاطبش ارائه نمی داد.

خبرگزاری ایسنا

پرونده یکی از سریال های پربحث سال های اخیر تلویزیون سرانجام در آخرین ساعات یکشنبه سوم خرداد ماه بسته شد. «احضار»؛ سریالی که پس از سال ها با داستانی جدید بار دیگر گونه پرمخاطب ماورایی را نشانه رفته بود و البته پیام جدیدی نسبت به آنچه در سال های گذشته در سریال های این ژانر شاهد بودیم را به مخاطبش ارائه نمی داد.

خبرگزاری ایسنا

از نگاه یکی از منتقدان تلویزیون، سریال «احضار» نتوانسته است آنطور که باید و شاید، گونه ماورا را ارائه دهد، بلکه یک سریال عاشقانه است. او سریال «یاور» را هم اساسا در گونه فیلم فارسی خالص قرار می دهد و همچنین معتقد است که تیم نویسندگی «بچه مهندس 4»، در پیش برد داستان ناکام مانده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رادیو فرهنگ به مناسبت هفته بسیج در برنامه «پرده عشاق» به پرده خوانی دلاوری‌ها و رشادت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی می‌پردازد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عوامل برنامه «عصر جدید»، علاقه‌مندان به شرکت در فصل سوم این برنامه را فرا خواندند.

خبرگزاری ایسنا

به رغم تعطیلی چند هفته ای برنامه «عصر جدید»، شبکه سه سیما بخش هایی از پشت صحنه و همچنین نتایج آرای مردمی این برنامه را در قالب «هشتگ عصر جدید» روی آنتن می برد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احسان علیخانی شب گذشته از ادامه پخش برنامه «عصر جدید» در آبان ماه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امشب برگزیدگان مرحله نیمه نهایی «عصر جدید» که با رأی مردم انتخاب شده‌اند، به طور کامل معرفی می‌شوند.

وب‌گاه عصر ایران

تفکر حاکم بر این پست‌های تلگرامی به داور عصر جدید می‌تازد که در حالی که قدرت داشتی چرا سلیقه خودت را تحمیل نکردی؟

خبرگزاری مهر

استاد اسحاقی از پیشکسوتان موسیقی با ساخت خانه‌ای به سبک بناهای قدیمی مازندران همشهری‌هایش را به احیای خانه‌های قدیمی تشویق کرد او این خانه را به موزه، کارگاه موسیقی و فرهنگسرا تبدیل می کند.

وب‌گاه عصر ایران

در برنامه عصر جدید، صحبت از کرونا بود که رویا نونهالی ناگهان سرفه کرد و آریا عظیمی نژاد واکنش عجیبی نشون داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به دلیل تداخل پخش برنامه «عصر جدید» با بازی‌های باقیمانده از لیگ برتر فوتبال و همچنین جام باشگاه‌های اروپا، از این هفته غیر از شنبه‌ها و یکشنبه‌ها، این برنامه سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها هم روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

وب‌گاه تابناک

شدت نفرت میان هواداران دو تیم رقیب در فوتبال ایران به حدی رسیده که شوخی هایی مثل این، به هیچ وجه در حد شوخی باقی نمی‌ماند و ابعادی گسترده و عظیم پیدا می‌کند. بنابراین مجریان استقلالی و پرسپولیسی بهتر است قبل از خواندن کری، کمی روی عباراتشان دقت کنند

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرنیوز نوشت: احسان علیخانی در برنامه شب گذشته عصر جدید پس از اجرای یکی از شرکت کنندگان درباره تیتراژ برنامه ماه عسل توضیحاتی ارایه داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شب گذشته «عصر جدید» با اجراهای جذاب و متفاوت روی آنتن شبکه سه رفت.