یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

موزه‌های برگزیده در پانزدهمین دوره آئین برتر 1401 توسط ایکوم ایران در موزه هنرهای معاصر معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان صندوق اعتباری هنر با حضور در منزل حسن آهنگران و سید محمد حسینی از اساتید پیشکسوت خوشنویسی ضمن عیادت از این هنرمندان در جریان روند درمانی آنها قرار گرفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعادت معاون امور سرمایه گذاری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در نشست دبیران ستاد تجاری سازی سپاه استان‌ها و نمایندگان استانی شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج گفت: شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج بهترین بازوی اجرایی استانی برای تحقق اقتصاد دانش بنیان در نهاد‌های حاکمیتی و دولتی است. وی افزود: معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، جدیدترین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور در سالن اجتماعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. در این جلسه که با حضور مسئولان فرهنگی نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف برگزار شد؛ محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ به ظرفیت‌های بالقوه مردمی برای تعالی فرهنگ و هنر کشور اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مردمی از قابلیت بالایی برای ارتقای سطح کیفی و کمی عرصه‌های مختلف فرهنگی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ کشو تاکید کرد: مدیران کل استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شورای اطلاع رسانی طرح ملی مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها را فعال نگه دارند.

خبرگزاری مهر

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر و تولیت آستان قدس رضوی برای ارائه خدمات بهتر به زائران حرم رضوی تفاهم نامه ای را با یکدیگر منعقد کردند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: این جمعیت حدود 2 میلیون عضو جوان، نوجوان و داوطلب دارد که در حوادث مختلف به کمک هموطنان می‌شتابند.

خبرگزاری مهر

مشهد دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: برای نخستین بار در تأسیس هلال احمر، ردیف بودجه ایثار و فداکاری در بودجه امسال ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: به گفته مسوولان جهانی صلیب سرخ، جمعیت هلال احمر ایران اسلامی جزو پنج جمعیت برتر دنیا است.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسانرضوی گفت: الگوی مسجدمحوری در حاشیه شهر مشهد در حال اجراست و محصول آن کنترل بسیاری از آسیب‌ها در این مناطق است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب از این رویداد فرهنگی به عنوان یک گردشگری فرهنگی یاد کرد و استقبال پرشور مردم از این پدیده فرهنگی را پاسخی به شبهه سرانه پایین مطالعه در کشور دانست.

خبرگزاری دانا

ویدیویی از حضور آستان قدس رضوی در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران را مشاهده می کنید.

خبرگزاری دانا

ملی پوش فوق سنگین کشتی آزاد گفت: یاد و اهدای مدال به شهدا برای کشتی برکت می آورد.