یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان زیباسازی شهر تهران با اکران طرح‌های فرهنگی «سلام آبادان» و «پاره تن ایران آبادان» و همچنین سیاهپوش کردن و اهتزاز پرچم های عزا در سرتاسر شهر در سوگ جانباختگان حادثه متروپل آبادان به سوگ نشست.

خبرگزاری دانا

مردمان جنوب کشور هر ساله روزهایی را به انتظار می‌نشینند تا یک دهه از بهترین ایام سال را به شیوه‌ای ویژه گذر عمر کنند و معنویت خاصی را برای خود و همچنین برای سایر افراد جامعه رقم بزنند.

خبرگزاری مهر

مشهد قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: طبق دستور تولیت آستان قدس رضوی دبیرخانه دائمی دهه کرامت تشکیل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس حوزه هنری گلستان باتبریک در پیش بودن دهه کرامت (11 تا 21 خرداد) و ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) گفت: در این دهه پرچم منور رضوی در ورودی شهر گنبدکاووس به اهتزاز درآمده و پردیس سینما هجرت این شهرستان هم افتتاح خواهد شد.

خبرگزاری مهر

مستند «بهار به روایت چهرزاد» ویژه پاسداشت ملک الشعرای بهار شاعر و ادیب نام آور ایرانی یکشنبه هشتم خرداد ساعت 21 از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سامانه نظام نیازها و ایده‌ها (نان) از طرح‌های وزارت علوم، برای کاربردی کردن پژوهش‌ها است که اخیرا راه‌اندازی شده است، اما اکنون سوالات پیرامون موفقیت این سامانه، تناسب آن با سامانه‌های مشابهی که پیشتر معرفی شده بودند و بازیگری کلی این سامانه در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان مطرح است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاد پیشکسوت قرآن می‌گوید: قرآن‌ها منسوب به ائمه اطهار هستند و توسط اهل بیت کتابت نشده اند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام و المسلمین مروی با اشاره به اینکه دامنه نفوذ معنوی انقلاب در حال گسترش است، گفت: تکریم شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان از لحاظ معنوی و تربیتی در واقع یادآوری خط انقلاب عظیم و امامت است

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه تهران و سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک منعقد کردند و ایجاد شرکت های فناور در حوزه علوم انسانی از جمله این همکاری های مشترک است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی گفت: آزادسازی خرمشهر یکی از نمادهای نصرت الهی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایشگاه «آسمان حسین» گزیده آثار عبدالحمید قدیریان چهره هنر انقلاب آغاز به کار کرد.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: نسخه خطی کتاب «کشف الغمه فی معرفه الائمه» پیرامون فضائل اهل بیت (ع) با قدمت 700 سال در گنجینه رضوی رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار با اظهار خبر تاسیس وقف سهام گفت: آستان قدس رضوی تقاضا کرد صندوقی در سازمان بورس تاسیس کند تا کسانی که مایل به سرمایه‌گذاری هستند، بتوانند سهام خود را وقف کنند. در مورد این موضوع با رهبر معظم انقلاب و سایر مراجع عالی قدر مشورت و با وقف سهام موافقت شد.