یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها فصل سوم برنامه زندگی پس از زندگی مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است. طرح تجربیاتی از موضوع رازآلود مرگ و معاد که بشر دسترسی به آن ندارد، از جمله مواردی است که در این برنامه به آن پرداخته می‌شود و باعث شده تا شبکه کم حاشیه چهار بر سر زبان‌ها بیافتد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل انتشارات به‌نشر با اشاره به اینکه این انتشارات در سی‌وسومین نمایشگاه کتاب با 700 عنوان حضور دارد گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بهار کتاب در ایران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی گفت: بسیاری در داخل سیاه‌نمایی می‌کنند و منتظر گرفتن مقام و جایگاه در آینده هستند و می‌خواهند به این دولت ضربه بزنند و ما تا زمانی که دولت مورد حمایت رهبری است، از آن حمایت می‌کنیم.

وب‌گاه تابناک

فرمانده قرارگاه عمار ایران گفت: ترورها با هدف مشترکی در حرم رضوی و افغانستان انجام شدند که با نگاه به همه این‌ها یک مسئله روشن می‌شود که صهیونیسم آموزش در افغانستان را هدف قرار داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تابناک نوشت: رضا مطلبی کاشانی، ارتباطات ویژه ای با مسوولان عالی رتبه و روحانیون سرشناس دارد به گونه ای که برخی اصولگرایان با تو در تو خواندن این روابط، نسبت به هر گونه ارتباط با این فرد هشدار داده اند

وب‌گاه تابناک

این احتکار و گرانفروشی و لابی گری با شرکت های دیگر برای عدم عرضه ماکارونی، آن هم در شرایطی که این محصول به شدت گران شده و در حال حذف از سبد غذایی مردم است در حالیست که مالک این شرکت، با ظاهری مذهبی، خود را فردی متدین و خیر جلوه می دهد! این همان نکته ای است که پیشتر احمد توکلی بدان اشاره کرده و نوشته بود: وقتی فردی در این بازار کساد 40 میلیارد تومان خمس می آورد از خودش می پرسید منبع...

خبرگزاری مهر

مشهد فرمانده قرارگاه عمار گفت: تمام مسلمانان باید با هم متحد باشند تا تحت تاثیر اختلاف افکنی دشمن قرار نگیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی‌اصغر شعاعی رتبه اول نخستین دوره جشنواره بین‌المللی قرآن با عنوان (رضوان) را به کسب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

«گرانفروشی تک ماکارون از سال گذشته صورت گرفته و هیچ ارتباطی به مساله آزادسازی نرخ گندم طی روزهای اخیر ندارد.» (عکس: مطلبی کاشانی مالک تک ماکارون)

وب‌گاه خبر آنلاین

اصلاحات نیوز نوشت: یاشار سلطانی، فعال رسانه ای طی یادداشتی پرده از گران‌فروشی شرکت تک ماکارون برداشت،

وب‌گاه خبر آنلاین

در شرایطی که حاکمیت، یکدست و مقامات برآمده از یک جریان سیاسی هستند، اکثریت بالایی از مردم و حتی طیفی از حامیان کف خیابانی و بدنه این جریان سیاسی بیش از همیشه از ناکارآمدی موجود و نابسامانی وضعیت بویژه در حوزه معیشت ناراضی‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ماه مهمانی حق گذشت و با حلول ماه شوال، عید فطر و جشن طاعت ره یافتگان ضیافت الهی فرارسید، اما برپایی جشن فطر در جوار امام رئوف و اقامه نماز عید در حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) حال و هوای دیگری دارد.