دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه تابناک

همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و شب قدر، سامانه پرداخت نذورات آستان قدس رضوی با استفاده از درگاه شرکت پرداخت الکترونیک سپهر بانک صادرات ایران در غرفه این بانک در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم رونمایی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید از اعلام اسامی دستگاه‌هایی که قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را اجرا نمی‌کنند به سازمان بازرسی و مجلس خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

با صدور حکمی از سوی علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهرداد باقری به عنوان رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران انتخاب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پارسال ناشنوایان می‌گفتند:«ما برای اولین بار است شب قدر به حرم می‌آییم. سال‌های قبل نمی‌آمدیم چون مراسم برایمان قابل استفاده نبود. اما امسال، توانستیم در حرم امام رضا از شب‌های قدر استفاده کنیم»

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون دوومیدانی گفت: وظیفه آماده‌سازی، حمایت و پشتیبانی از ورزشکاران را داریم و همه تلاش خود را برای فرهم کردن شرایط بهتر انجام دادیم اما درباره عملکرد ضعیف حسن تفتیان و فرزانه فصیحی در مسابقات داخل سالن جهانی بلگراد باید از خودشان بپرسید.

خبرگزاری دانا

مهرداد باقری پیدنی طی حکمی از سوی زاکانی به‌عنوان رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران منصوب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهرداد باقری پیدنی طی حکمی از سوی زاکانی به‌عنوان رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران منصوب شد.

خبرگزاری مهر

مهرداد باقری پیدنی طی حکمی از سوی زاکانی به‌عنوان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

همزمان با فرارسیدن شب‌های پرفیض قدر، اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، ویژه‌برنامه احیای آستان قدس رضوی را به صورت زنده و مستقیم، پخش می‌کند.

خبرگزاری دانا

سرپرست فرمانداری سرخس گفت: با حفر چاه در روستای بزنگان این شهرستان، آبرسانی پایدار به 2 هزار و 500 خانوار محقق می‌شود و این اقدام باید هرچه سریع‌تر توسط شرکت آب و فاضلاب انجام شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، در دومین روز از بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، طرحِ درِ دارالشرف حرم مطهر امام رضا (ع) که توسط منصور تامسن هنرمند پیشکسوت هنر‌های سنتی طراحی شده است با حضور اصغر امیرنیا مدیرکل دفتر ارزیابی و عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس عظیمی مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، علی تن مدیر بخش هنری نمایشگاه،...

خبرگزاری دانا

در روز میلاد کریم اهل بیت (ع) و در تداوم رزمایش های کمک مومنانه 15 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع می شود.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام محمد‌تقی سبحانی‌نیا گفت: اواخر سال 1400 توفیق یافتیم تا با مشارکت کتابخانه آستان قدس رضوی، مجموعه کتاب‌ها و نسخ خطی موجود در کتابخانه امام صادق (ع) را تصویربرداری کرده و بانک دیجیتال نسخ خطی این کتابخانه را راه‌اندازی کنیم.

خبرگزاری دانا

اولین رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، مشترک بین دستگاه های اجرایی استان پیش از ظهر امروز انجام شد که در این رزمایش 6هزار بسته معیشتی تهیه و در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع می شود.