دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به سهم 30 تا 40 درصدی این سازمان از بازار میوه و تره بار پایتخت، گفت: با حذف واسطه‌های غیر ضرور و اصلاح زنجیره تأمین، ضمن افزایش کیفیت، موجب کاهش معنادار قیمت میوه و تره بار برای مصرف‌کنندگان نهایی، می شویم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استاد محمد آصف فکرت، شاعر، نسخه‌پژوه و فهرست‌نگارِ افغانستانی در کانادا درگذشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاظم موسوی‌بجنوردی، رئیس مرکز دائرهالمعارف بزرگ اسلامی، با اعلام خبر درگذشت استاد محمد آصف فکرت، شاعر، نسخه‌پژوه و فهرست‌نگارِ افغانستانی، تاکید کرد او همه عمر را در دلبستگی و خدمت به زبان فارسی گذراند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد آصف فکرت هروی، نویسنده، شاعر و پژوهشگر افغانستانی هفتم اردیبهشت‌ماه در 76 سالگی درگذشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پلنگ قائم شهری بی خبر از قوانین شهری وقتی به محوطه خیابان آمد که سرنوشت تلخی منتظرش بود؛ خبر دیگر این که محدودیت سنی برای حج امسال اعلام شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت کشور متن پیشنهادی استانداری خراسان رضوی درباره اصلاح ساختار و ارتقای «کارگروه ملی زیارت» به «شورای ملی (شورای عالی) زیارت» را جهت سیر مراحل بررسی و تصویب، به دولت ارایه کرده است.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی گفت: زیارت نقطه آغاز تحول و تکامل مثبت انسان در جهت کسب تقوا و تقرب الهی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جوایز ادبی از جمله رویدادهای مهمی هستند که علاوه بر برجسته سازی فعالیت‌های فرهنگی عاملی انگیزه بخش برای مولفان و خالقان آثار ادبی است، آمار جوایز ادبی در ایران شفاف نیست زیرا جمع بندی واحدی از آنها زیر نظر نهادی خاص صورت نگرفته، بر همین اساس برخی زنده اند و برخی به تاریخ پیوسته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روحانی جانباز حمله تروریستی حرم رضوی گفت: با فریادهای "یا حسین (ع)" من و بدنهای آغشته به خون دوستان شهیدم مردم حاضر در صحن پیامبر اعظم (ص) کم کم متوجه این حمله شدند.

خبرگزاری میزان

پس از پانزده سال انتظار، اراضی موسوم به پادگان که بواسطه توسعه شهری در مرکز مشهد واقع شده، با مساعدت حجت الاسلام والمسلمین مروی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. همچنین در اقدامی کم سابقه، 60 درصد از اراضی 400 هکتاری پادگان برای ایجاد و ارائه خدمات عمومی شهری اختصاص خواهد یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ماه مبارک رمضان به لیالی قدر رسیده است؛ ماهی ویژه عبادت و دعا و معنویت که سرشار از نمادها و سنت ها و عناصر ایرانی و اسلامی است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: واژگونی خودرو 52 درصد حوادث جاده‌ای این استان را شامل می‌شود و طبق بررسی‌های صورت گرفته ایجاد شیب شیروانی تا حد قابل ملاحظه‌ای در کاهش این آسیب نقش دارد.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تمهیدات پیش بینی شده و برنامه‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد مقدس را اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

آیت الله علم الهدی گفت: تنها افرادی می‌توانند در خط سرخ شهادت به پیش بروند که خود را به معنای واقعی کلمه در مفهوم خدمت به دین ذوب کرده باشند.