دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانا

در نشست اقتصاددانان اسلامی با رئیس جمهور در واکنش به انتقادهای مختلف نسبت به عملکرد بانکها، آیت الله رئیسی ضمن ابراز نگرانی نسبت به عملکرد بانکها اعلام کرد، امروز زمینه تاسیس بانک قرض الحسنه بدون ربا فراهم شده است.

خبرگزاری تسنیم

سیدسکندر حسینی از شعرای آیینی اهل افغانستان، غزلی در وصف شهدای حرم رضوی علیه‌السلام سرود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سیدابراهیم رئیسی در واکنش به انتقادهای مختلف به بانک‌ها ضمن ابراز نگرانی نسبت به عملکرد آن‌ها گفت: امروز زمینه تاسیس بانک بدون ربا فراهم شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام رئیسی در واکنش به انتقاد‌های مختلف به بانک‌ها ضمن ابراز نگرانی نسبت به عملکرد آن‌ها گفت: امروز زمینه تاسیس بانک بدون ربا فراهم شده است.

خبرگزاری ایسنا

در هشتمین روز ماه مبارک رمضان، خادمین آستان قدس رضوی با مشارکت گروه‌های جهادی و قرارگاه محرومیت‌زدایی جنوب غرب تهران، سفره‌های افطاری در کوره‌های آجرپزی منطقه 18 برپا کردند.

خبرگزاری تسنیم

در نشست اقتصاددانان اسلامی با رئیس‌جمهور در واکنش به انتقادهای مختلف نسبت به عملکرد بانکها، آیت‌الله رئیسی ضمن ابراز نگرانی نسبت به عملکرد بانکها اعلام کرد: امروز زمینه تأسیس بانک قرض‌الحسنه بدون ربا فراهم شده است.

خبرگزاری میزان

روزانه بیش از پنج هزار افطاری ساده در موکب‌های امام رضایی برپا شده در جوار حرم مطهر رضوی، توزیع می‌شود.

وب‌گاه الف

مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی گفت: وضعیت عمومی روحانی مجروح حادثه حرم مطهر حضرت رضا (ع) مساعد است.

خبرگزاری میزان

مدیر عامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی اعلام کرد که وضعیت عمومی روحانی مجروح حادثه حرم مطهر رضوی مساعد و پایدار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی رغم وارد آمدن 20 ضربه چاقو بر بدن شیخ محسن پاکدامن توسط ضارب تکفیری، حال ایشان رو به بهبودی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: در پی حمله ضارب تکفیری به 3 طلبه جهادگر در حرم مطهر رضوی، حجت‌الاسلام اصلانی و دارایی به شهادت رسیدند و حجت‌الاسلام پاکدامن با وارد شدن 20 ضربه چاقو با دعای خیر مومنین حالشان رو به بهبودی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

20 ضربه چاقو توسط ضارب ملعون تکفیری بر بدن حجت‌الاسلام والمسلمین محسن پاکدامن وارد آمد که با دعای خیر مومنین حال عمومی ایشان رو به بهبودی است.

وب‌گاه الف

ضارب تکفیری در حمله به 3 طلبه جهادگر، به حجت‌الا‌سلام اصلانی و دارایی هر کدام یک و دو ضربه کاری و بر بدن حجت‌الاسلام پاکدامن 20 ضربه چاقو وارد کرد.

خبرگزاری مهر

اهواز - دو کودک مبتلا به بیماری سرطان در اهواز یکی با سوارکاری و دیگری با رسیدن به عروسک مورد علاقه خود به آرزوی خود رسیدند.