دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

سند تحول دولت مردمی در حوزه سلامت به تربیت نیروی انسانی در گروه علوم پزشکی به صورت بومی، بورسیه دانشجویان و پذیرش پیوسته در تخصص تاکید کرده تا از این طریق مشکلات این حوزه را کاهش دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیکر حجت‌الاسلام محمد اصلانی، شهید حادثه حرم مطهر رضوی، امروز چهارشنبه، 17 فروردین، با حضور اقشار محتلف مردم و مسئولان محلی و برخی مسئولان استانی در زادگاهش شهر سده از توابع شهرستان خواف تشییع شد.

خبرگزاری ایسنا

دبیرعلمی و اجرایی شورای مردمی پویش ستاره‌های زمین گفت: 40 مدل جلسه خانگی قرآن در کشور تهیه شده است که بر اساس مناطق جغرافیایی و فرهنگی در مناطق مختلف اجرا می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از ممنوعیت فعالیت سینما و استخرهای شنا در ماه مبارک رمضان امسال در سراسر این استان خبرداد.

خبرگزاری دانا

حادثه خونین و دردناک در حرم امام رضا (ع) علاوه بر جریحه‌دار کردن احساسات عمومی با واکنش تند علمای اهل سنت روبه‌رو شد که ضمن محکوم کردن این اقدام مذبوحانه، خواستار برخورد قاطعانه مسئولان با عاملان اصلی جریان نفاق و فتنه شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

از آن‌جا که فقر پدیده‌ای اقتصادی است، به‌طور طبیعی در حوزه اقتصاد آثاری ویران‌گر برجای می‌نهد. این پدیده چنانچه به موقع شناسایی و نابود نشود، چون غده‌ای سرطانی گسترش یافته، جامعه را فرا می‌گیرد و به مرگ اجتماع می‌انجامد

وب‌گاه خبر آنلاین

تولیت آستان قدس رضوی به منظور دلجویی از خانواده شهید حجت‌الاسلام حاج محمد اصلانی در منزل این روحانی جهادگر حضور یافت و با خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایسنا

تولیت آستان قدس رضوی به منظور دلجویی از خانواده شهید حجت‌الاسلام حاج محمد اصلانی در منزل این روحانی جهادگر حضور یافت و با خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه عصر ایران

حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی با خانواده و دختر شهید اصلانی که بعد از ظهر دیروز در حمله یک ضارب در حرم مطهر رضوی به شهادت رسید، دیدار و از آن‌ها دلجویی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان می خوانیم: خدایا در این ماه برای برپاداشتن امرت نیرومند ساز مرا، و شیرینی ذکرت را به من بچشان، و ادای شکرت را به من الهام فرما، و به نگهداری و پوششت نگاهم بدار، ای بیناترین بینندگان.

خبرگزاری دانا

تولیت آستان قدس رضوی در گفتگوی با دختر هشت ساله شهید اصلانی گفتند: دعا کنید ما هم مانند پدر شما شهید شویم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دیروز فردی چاقو به دست، سه طلبه حاضر در یکی از صحن‌های حرم امام رضا (ع) مشهد مورد حمله قرار داد.

خبرگزاری ایسنا

استاندار خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی دیشب با حضور در یکی از بیمارستان‌های مشهد از 2 روحانی که در حرم مطهر بر اثر سوءقصد مجروح شده بودند، عیادت کردند.

خبرگزاری میزان

ویدئویی از دلجویی تولیت آستان قدس رضوی از فرزند حجت الاسلام شهید اصلانی که امروز درپی حادثه در حرم مطهر رضوی به شهادت رسید منتشر شده است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشهد ایرنا تولیت آستان قدس رضوی با حضور در منزل شهید حجت‌الاسلام اصلانی از روحانیون شهید در حادثه امروز حرم مطهر رضوی با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.