دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانا

برهمند گفت: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و طرح‌های فناورانه، اولویتی جدی برای سال جاری در منطقه ویژه اقتصادی سرخس است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین فرمانده کل سپاه در جمع خبرنگاران گفت: این تعداد بسته معیشتی از امروز و با اجرای رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان در سراسر کشور توزیع می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

گزارشی در جلسه علنی امروز مجلس قرائت شد که نشان داد، در حال حاضر یکی از بزرگترین معضلات نظام سلامت، دسترسی ناکافی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گزارشی را در خصوص روند پیگیری و تصویب افزایش ظرفیت پذیرش رشته‌های پزشکی» که در جلسه 15 فروردین 1401 کمیسیون به تصویب رسید منتشر کرده که در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شد که متن گزارش به شرح زیر است: برخورداری از خدمات بهداشتی درمانی و مراقبت‌های پزشکی از مهمترین حقوق هر فرد بوده و تأمین آن بر اساس اصل...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه بزرگ ترین معضل نظام سلامت دسترسی ناکافی مردم به خدمات پزشکی است، گفت: کمبود پزشک متخصص از جمله مهم ترین عوامل تشدید معضل دسترسی ناکافی مردم به این خدمات است.

خبرگزاری مهر

گزارشی در جلسه علنی امروز مجلس قرائت شد که نشان داد، در حال حاضر یکی از بزرگترین معضلات نظام سلامت، دسترسی ناکافی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی است.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) از امروز یک و نیم میلیون بسته معیشتی با اجرای رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان در سراسر کشور توزیع می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

نام مدیران تسهیلات‌دهنده هم افشا شود و انتشار اسامی درکنار فشار افکار عمومی به وصول طلب‌ها کمک می‌کند، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری میزان

پرچم گنبد حرم رضوی در شب وفات ام المومنین حضرت «خدیجه کبری (س)» به رنگ مشکی در آمد.

خبرگزاری مهر

مشهد دبیر اجرایی دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) جزئیات جوایز پیش‌بینی شده برای تجلیل از آثار برگزیده این دوره از جشنواره را عنوان کرد.

وب‌گاه تابناک

حجت‌الاسلام رئیسی در واکنش به انتقاد‌های مختلف به بانک‌ها ضمن ابراز نگرانی نسبت به عملکرد آن‌ها گفت: امروز زمینه تاسیس بانک بدون ربا فراهم شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در تشریح طرح توانمندسازی و تحول محلات کم برخوردار گفت: طرح توانمندسازی و تحول محلات 2020 محله کم برخوردار کشور طرحی است که سال گذشته توسط 4 نهاد کشور که شامل کمیته امداد حضرت امام، ستاد اجرایی فرمان امام، سازمان بهزیستی و جمعیت هلال احمر می‌شود بعد از بررسی‌های متعددی که داشتند در یک جمع بندی به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند که گروه‌های فقیر جامعه...

خبرگزاری ایسنا

رییس ستاد توانمندسازی محلات کمتر برخوردار (2020 محله) با اشاره به فعالیت‌های این ستاد در محلات مختلف کشور؛ جزییات فعالیت شهدای حادثه تروریستی حرم رضوی در طرح توانمندسازی محلات کمتر برخوردار را نیز تشریح کرد.