دوشنبه 2 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه ساعت فعالیت مجموعه برج میلاد با آغاز ماه مبارک رمضان تغییر کرد، گفت: شهروندان می‌توانند از ساعت 18 الی 1 بامداد از برنامه‌های تدارک دیده شده استفاده کنند.

خبرگزاری میزان

ویدئویی از صحبت‌های تولیت آستان قدس رضوی درباره مسئله اسکان زائران نوروزی در مشهد را مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری ایسنا

طی حکمی از سوی رئیس حوزه هنری کشور، سید حسام بنی فاطمه رئیس این مجموعه در استان گلستان شد.

خبرگزاری دانا

مدیر بازاریابی و روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه ویژه اقتصادی سرخس با انتشار یادداشتی، منطقه ویژه اقتصادی سرخس را طلایه‌دار توسعه مراودات فرامنطقه‌ای در ایران به ویژه در حوزه مهم و تاثیرگذار CIS در قرن پانزدهم عنوان کرد.

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی پس از تماشای فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» با عوامل آن دیدار و ضمن تقدیر از تلاش‌های کارگردان، تهیه‌کننده و دست‌اندرکاران این اثر سینمایی، آثار هنری در عرصه دفاع مقدس را نوعی جهاد تبیین برای معرفی دلاوری‌های شهیدان و ایثار خانواده معزز آن‌ها به جامعه دانست.

خبرگزاری ایسنا

تولیت آستان قدس رضوی پس از تماشای فیلم «موقعیت مهدی» با عوامل آن دیدار و ضمن تقدیر از تلاش‌های کارگردان، تهیه کننده و دست‌اندرکاران این اثر سینمایی، آثار هنری در عرصه دفاع مقدس را نوعی جهاد تبیین برای معرفی دلاوری‌های شهیدان و ایثار خانواده معزز آن‌ها به جامعه دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس انجمن کشتی با چوخه ایران با بیان اینکه اسفراین پایتخت این رشته در جهان است باید به دنبال بین‌المللی کردن این رشته باشیم و بتوانیم آن را در بین کشورهای مختلف به ویژه همسایگان که از نظر فرهنگی نزدیکی زیادی با ایران دارند، ترویج دهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

برکت یکی از مفاهیمی است که در عالم مادی و فیزیک، بی معناست؛ جنسی معنوی دارد و از سنن الهی است.

خبرگزاری ایسنا

معاون نوآوری و فناوری وزیر علوم از راه‌اندازی پردیس علم و فناوری در دانشگاه یزد خبر داد و گفت: راه‌اندازی پردیس کشاورزی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی از دیگر اقدامات این معاونت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس جمهور گفت: تولید، دانش‌آفرینی و اشتغال می‌تواند گره کشور را حل کند و باید به‌دنبال رشد اقتصادی بود و امیدواریم در سال 1401 رشد اقتصادی در کشور محقق شود.

خبرگزاری میزان

وزیر راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد تا بتوان در زمینه بازآفرینی شهری در کلانشهر مشهد گام برداشت و تاکید کرد که وزارتخانه متبوعش حاضر است برای اجرای این طرح بودجه هزینه کند چرا که دولت مصمم به حل این مشکل است.

وب‌گاه فرارو

رئیسی: رشد اقتصادی باید محقق شود، ارزش 45 هزار تومان یارانه امروز به 7 تومان رسیده است و اگر ارزش پول ملی بالا نرود هرچه حقوق را افزایش دهیم در عمل نتیجه نخواهد داشت