جمعه 30 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

دبیر عصرانه‌های داستان‌نویسان رضوی گفت: یکی از مأموریت‌های اصلی شیعیان انتقال محاسن کلام معصومین (ع) به خصوص امام رضا (ع) به مردم است تا بیشتر با امام رضا (ع) و سیره زندگی ایشان آشنا شوند.

خبرگزاری مهر

مشهد بزرگترین گردهمایی کودکان و نوجوانان جهان اسلام به مناسبت عید غدیر و دهه ولایت در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

کتابخانه و موزه ملی ملک (موقوفه آستان قدس رضوی) برای گسترش فعالیت و خدمات‌رسانی در زمینه موزه، دوستداران حوزه‌های تاریخ، هنر، فرهنگ و موزه‌داری را برای راهنمایی در تالارهای موزه فرامی‌خواند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرهنگ «آقازاده» به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان گرمسار معرفی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در پی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

مریم عرفانیان نویسنده کتاب «شیشه‌های ترک خورده» می‌گوید این اثر داستان خانواده‌ای است که 8 پسر و 2 دامادش به جبهه رفته و از این نظر رکوردداراند.

خبرگزاری مهر

رمان «صادقانه» نوشته سهیلا عبدالحسینی توسط انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری مهر

نسخه‌ای خطی در تالار حاج حسین آقا ملک در کتابخانه و موزه ملی ملک به نمایش درآمده است که قصه یک «عشق» به تاریخ و فرهنگ را روایت می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جواد رستیم؛* ایام دهه کرامت بود که از بست طبرسی وارد حرم شدم ساختمان دانشگاه رضوی و غرفه‌های شلوغ آن جلب توجه کرد. نزدیک که شدم حضور چشمگیر زائران، از کودک تا بزرگسال جلوی غرفه‌های مورد علاقه شان من را به تفکر واداشت که دلیل این همه استقبال چیست و چه می‌خواهند؟! جواب خودم را با دو کلمه دادم یکی نیاز و دیگری معنویتی برگرفته از فطرت! که این مطلب گویش بسیار...

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رمان «مردی که همه‌چیز را می‌دانست؛ روایت زندگی امام محمد باقر (ع)» نوشته مریم بصیری توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) به زودی منتشر و روانه بازار می‌شود. بصیری، نویسنده، پژوهشگر و منتقد ادبی این رمان را با صرف 2 سال مطالعه و تحقیق در بیش از هفتاد عنوان کتاب و بیشتر از آن نزدیک به دویست پایان‌نامه و مقاله معتبر از سایت‌های فقهی و شیعی و فصلنامه‌های...

خبرگزاری مهر

رمان «مردی که همه‌چیز را می‌دانست؛ روایت زندگی امام محمد باقر (ع)» نوشته مریم بصیری توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) به زودی منتشر و راهی بازار می‌شود.

خبرگزاری مهر

کتاب «زن‌ها روحانی نمی‌شوند؛ روایت زندگینامه داستانی فاطمه سید خاموشی (طاهایی)» نوشته اعظم عظیمی توسط انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.