جمعه 30 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه کار فرهنگی با بخشنامه‌های دولتی به سرانجام نمی‌رسد، گفت: شکوه و عظمت امروز اربعین به برکت عشق بی‌پایانی است که در دل مردم نسبت به اهل بیت و ائمه معصومین (ع) می‌جوشد و کارهای فرهنگی در ایام اربعین باید با مدیریت عالمانه و جهادی انجام شود.

خبرگزاری مهر

رویداد دیدار از سوم تا پنجم تیرماه با عرضه 300 طرح ایرانی و اسلامی و با حضور طراحان و تولیدکنندگان در هتل هما برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

«زن‌ها روحانی نمی‌شوند» روایت زندگینامه داستانی فاطمه سید خاموشی (طاهایی) از سوی به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی بر اهمیت تقویت هم افزایی با اعتاب مقدسه عراق با رویکرد فرهنگی و تبلیغی تأکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

روایت از زنان و دختران مستعد و توانمند، از هر نقطه ایران اسلامی که باشد، خواندنی است و باعث افتخار مردم ما.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل اینکه لایحه عفاف و حجاب به صورت یک فوریت تصویب شد این است که نمایندگان رأی دادند تا این لایحه در مجلس بیاید و ایرادات آن را رفع کرده و از آن یک قانون خوب، مفید و بازدارنده خارج کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر ضوابط شرعی کنار روند و سلایق و نسبی‌گرایی جایگزین آن شوند، هرکس از ظن خود وارد مسئله شده و برای «سِتر» خط قرمزی از خود ارائه می‌دهد. نتیجه همین نسبی‌گرایی آن است که عریانی روزبه‌روز افزایش می‌یابد و این همان بلایی است که بر سر جوامع غربی آمده است. اگر در برخی کشور‌های غربی تا همین چند سال پیش کشف‌عورت در ملأعام ممنوع بود، الان همین هم در پاره‌ای از این کشورها، در مسیر قبح‌زدایی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

توسعه نیافتگی یعنی این که پیشرفت لپ تاپ مک بودک پرو را از آمریکا بخری بیاری اینجا با آن فیلم های کارتونی ببینی. یا بنز آخرین مدل رل بخری و اینجا با آن آجر جابجا کنی.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه اصولگرای قدس و وابسته به آستان قدس رضوی به دختران و زنانی که حجاب ندارند هشدار داده که به مروز زمان همسر، پدر و پسرانشان را از دست می‌دهند!

خبرگزاری مهر

مشهد یکی از مراجع عظام تقلید گفت: باید تلاش کرد که جلوه های حوزه علمیه و روحانیت در حرم مطهر رضوی و اطراف آن نمود بیشتر بیابد و مرکزیت دروس حوزوی همچون گذشته به حرم امام رضا (ع) بازگردد.

خبرگزاری مهر

جلد دوم کتاب «عنایات امام رضا (ع) به روایت عالمان» نوشته فتح الله درخشان با تحقیق و پژوهش غلامحسین حیدری توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.