جمعه 30 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: عضو کمیسیون عمران مجلس از مکلف شدن دولت برای قیمت‌گذاری واحدهای مسکونی شهری و روستایی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالجواد موسوی، روزنامه‌نگار در «هم‌میهن» نوشت: اینکه می‌گوید اگر می‌خواهید مشکلات‌تان حل شود، باید به یک آدم جهادی رأی بدهید، یعنی آقای رئیسی جهادی نیست. قبل‌تر هم سعید قاسمی گفته بود مشکل مملکت این است که آقای رئیسی به‌اندازه کافی انقلابی نیست. همه مملکت را به‌خط کردند که آقای رئیسی رئیس‌جمهور شود و در این راه حتی حاضر شدند یکی از پایین‌ترین مشارکت‌های سیاسی در ایران رقم بخورد و...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: امامت مساجد از صدر اسلام جایگاهی رفیعی داشته، اما این روزها در کشور ما به قدری شأن خود را از دست داده است که طلبه‌ها بعد از تحصیل، حضور به عنوان امام جماعت را آخرین اولویت خود قرار می‌دهند.

خبرگزاری دانشجو

اظهارات کنایه‌آمیز رئیس سازمان خصوصی‌سازی مبنی بر ابوالمشغال بودن برخی از اعضای هیأت مدیره سرخابی ها، مخاطبان خاصی دارد.

خبرگزاری مهر

مدیر داخلی نشر ققنوس گفت: با توجه به تورم افسارگسیخته، سرمایه کتابفروش روز به روز کمتر می‌شود و چاره‌ای دیگر باقی نمی‌ماند؛ اما بهتر است برچسب تغییر قیمت توسط ناشر به کتابفروش داده شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) سه عنوان کتاب در قالب بسته پیشنهادی با عنوان «امام خمینی (ره) و دهه نودی ها» را برای مطالعه و مرور به مخاطبان خود معرفی کرده است. این کتاب‌ها با موضوع سیره رفتاری بنیانگذار انقلاب اسلامی به مخاطبان پیشنهاد شده است. امام خمینی (ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران کتاب «امام خمینی (ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران»...

خبرگزاری مهر

انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) سه عنوان کتاب در قالب بسته پیشنهادی با عنوان «امام خمینی (ره) و دهه نودی ها» را برای مطالعه و مرور به مخاطبان خود معرفی کرد.

خبرگزاری مهر

نویسنده کتاب سرزمین بی هیس هیس می گوید چون شخصیت کودک در حال رشد و شکل گیری است، داستان‌هایی که می‌خواند در مسیر رشد شخصیتش تاثیرگذار است.

خبرگزاری مهر

توزیع 607 هزار بسته کتاب به دست خریداران نمایشگاه کتاب و سه انتصاب از مهمترین اخبار هفته گذشته حوزه کتاب و ادبیات بوده است.

خبرگزاری میزان

بیستمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) شامگاه چهارشنبه (10 خرداد 1402) به همراه تجلیل از برگزیدگان 16 جشنواره تخصصی، تخصصی، رونمایی از تندیس ارادت و تجلیل از خادمان رضوی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولان دیگر در سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای سلامت مشهد برگزار شد.

خبرگزاری فارس