جمعه 30 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری تسنیم

بیمه سینا شرکت خدمات دهنده بیمه درمان تکمیلی کارکنان آستان قدس رضوی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به همت مدیریت زائران غیرایرانی مراسم گرامیداشت خانواده شهدای فاطمیون با حضور قریب به 300 نفر از تبعه افغانستان و مجاورین حرم مطهر رضوی در رواق دارالرحمه برگزار شد. در این مراسم معنوی که عصر امروز، 20 خرداد برگزار شد، جمع کثیری از خانواده شهدا و جانبازان تیپ فاطمیون همراه با زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج (ع) گرد هم آمدند و یاد شهدای...

وب‌گاه مشرق نیوز

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور دو عضو جدید به کار خود ادامه می‌دهد.

خبرگزاری مهر

بیرجند - خادمیاران رضوی خراسان جنوبی در یک نشست دوستانه اقدام به معرفی منابع جشنواره کتابخوانی رضوی کردند و کتابخوانی را مسیری برای ترویج سیره فرهنگی امام رضا (ع) دانستند.

خبرگزاری مهر

رئیس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی گفت دانشگاه علوم اسلامی رضوی به پوشش سامانه مدیریت یکپارچه سازمان کتابخانه‌ها، موزه ها و مرکز این‌نهاد پیوست.

وب‌گاه گسترش

در یکی دو سال گذشته به علت حضور گسترده اتباع کشورهای همسایه متاسفانه شاهد رشد بسیار فزاینده قیمت مسکن و اجاره بها در مشهد بودیم که این مساله حتی حاشیه شهر مشهد را نیز درگیر خود کرده است و قیمت اجاره بها در این نقاط نیز افزایش چشمگیری داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: طلبه احساس می‌کند اگر برود دانشگاه درس بخواند و یک لقب دکتری داشته باشد، شهرت و هویتی دارد!... طلبه‌ها بعد از تحصیل، حضور به عنوان امام جماعت را آخرین اولویت خود قرار می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عبدالجواد موسوی روزنامه نگار اصولگرا در یادداشت امروز خود در هم میهن خواهان ریاست جمهوری باقر قالیباف شد!