جمعه 27 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه مشرق نیوز

تصویر حکم انتصاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رئیس خدمه‌ی آستان قدس رضوی در سال 1358 توسط آیت‌الله واعظ طبسی تولیت وقت آستان قدس رضوی را می‌بینید.

خبرگزاری مهر

مشهد - رئیس جمهور گفت: تمام تلاش دولت این است که بگونه‌ای عمل کند که مردم نسبت به نظام، انقلاب و حکومت رضایتمندی هرچه بیشتر پیدا کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در سالروز شهادت حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) حضور خادمین بارگاه امام هشتم به اردوی تیم ملی حال و هوای متفاوتی داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور گفت: تمام تلاش دولت این است که به گونه‌ای عمل کند که مردم نسبت به نظام، انقلاب و حکومت رضایتمندی هرچه بیشتر پیدا کنند.

وب‌گاه ورزش سه

در سالروز شهادت حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) حضور خادمین بارگاه امام هشتم به اردوی تیم ملی حال و هوای متفاوتی داد.

خبرگزاری دانشجو

رئیس جمهور در دیدار با تولیت آستان قدس گفت: نگاه اسلامی در انتصابات یعنی افراد شایسته بر سر کار بیایند، مبنای دولت تلاش در انتخاب و انتصاب افراد بر شایستگی است؛ از این رو افراد توانمند و شایسته را قطعاً حفظ خواهیم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس‌جمهوری گفت: تمام تلاش دولت این است که به گونه‌ای عمل کند که مردم نسبت به نظام، انقلاب و حکومت رضایتمندی هرچه بیشتر پیدا کنند.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور نسبت به اهمیت شایسته‌گزینی در انتصابات تأکید کرد و گفت: نگاه اسلامی در انتصابات یعنی افراد شایسته بر سر کار بیایند، مبنای دولت تلاش در انتخاب و انتصاب افراد بر شایستگی است؛ از این رو افراد توانمند و شایسته را قطعاً حفظ خواهیم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان گفت: نگاه اسلامی در انتصابات یعنی افراد شایسته بر سر کار بیایند، مبنای دولت تلاش در انتخاب و انتصاب افراد بر شایستگی است؛ از این رو افراد توانمند و شایسته را قطعاً حفظ خواهیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان گفت: نگاه اسلامی در انتصابات یعنی افراد شایسته بر سر کار بیایند، مبنای دولت تلاش در انتخاب و انتصاب افراد بر شایستگی است؛ از این رو افراد توانمند و شایسته را قطعاً حفظ خواهیم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کلانشهر مشهد امروز، همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) با حضور خیل عظیم عزاداران، غرق در عزا و ماتم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

صادق درودگر در گفتگو با خبرآنلاین درباره حواشی میزبانی تیم‌های ایرانی در مسابقات بین‌المللی صحبت کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های یک، دو، فراتر و نمایش با چند فیلم و شبکه‌های تلویزیونی با پخش چند مستند به استقبال سالروز شهادت امام رضا (ع) می‌روند.