دوشنبه 26 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

ایسنا نوشت: امام جمعه مشهد گفت: یک ایراد مرسومی که به دولت سیزدهم می‌گرفتند، این بود که همه می‌گفتند رسانه آقای رئیسی ضعیف است. بعد از شهادت او معلوم شد که رسانه ضعیف نبود، بلکه این آقا خودش اخلاص داشت و اجازه نمی‌داد همه چیز گفته و همه عکس‌ها منتشر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد با بیان اینکه سیره شهید رییسی نماد حکمرانی دینی است، گفت: عامل رقم خوردن این ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری، براساس تبعیت او از مبانی حکمرانی دینی بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد بیان کرد: یک ایراد مرسومی که به دولت سیزدهم می‌گرفتند، این بود که همه می‌گفتند رسانه آقای رئیسی ضعیف است. بعد از شهادت او معلوم شد که رسانه ضعیف نبود بلکه این آقا خودش اخلاص داشت و اجازه نمی‌داد همه چیز گفته و همه عکس‌ها منتشر شود. کارش برای خدا بود.

خبرگزاری تسنیم

شهید سید ابراهیم رئیسی نه تنها در مشهد بلکه خادم الرضای تمام مهاجرینی بود که در شهرهای دیگر حضور داشتند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در حکمی حامد صادقی را به عنوان سرپرست جدید شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیران و مسئولان عرصه فرهنگ و هنر از یک طرف فقدان رئیس‌جمهور شهید را یک ضایعه بزرگ برای کشور و این عرصه مهم می‌دانند و از طرفی دیگر بازیگران، خوانندگان و سینماگران غصه‌دار پرواز مردی شدند که میدان فعالیت برای هنرمندان و اهالی فرهنگ هموار باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عصر امروز (سه شنبه 8 خردادماه) ویژه برنامه‌ی بررسی ابعاد بین‌المللی شهادت آیت‌الله رئیسی و شهید امیرعبداللهیان با عنوان «از خدمت تا شهادت» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد. در این مراسم ابراهیم الدیلمی، سفیر دولت یمن در ایران - ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران - سیده هدی موسوی، خواهر محترم شهید سید عباس موسوی دبیرکل...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاگردان درس خارج فقه آیت الله علم الهدی در نخستین جلسه برگزاری درس ایشان پس از حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رییس جمهور و همراهان ایشان در محل سالن اجتماعات مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد. شاگردان درس خارج فقه آیت الله علم الهدی در نخستین جلسه برگزاری درس ایشان پس از حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رییس جمهور و همراهان ایشان در محل سالن اجتماعات مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد. ، شاگردان درس...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جواد باقری در نشست خبری بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که توفیق حضور در مشهد الرضا (ع) را به واسطه برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی دانشگاهیان کشور پیدا کردیم و برنامه‌های جشنواره امسال هم از شهریور ماه سال گذشته و با 2 هدف جامعیت پذیری مخاطب و تنوع پذیری رشته‌ها آغاز شد. وی...

خبرگزاری دانشجو

حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: شهید رئیسی همیشه از من می‌خواست برای توفیق بیشتر او «دعا» کنم. وی افزود: دوستی من با شهید رئیسی به سال‌ها قبل بر می‌گردد. زمانی که ایشان به تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد من با ایشان مربوط بودم و حکم انتصاب ایشان را هم من خواندم. رئیس دفتر مقام معظم رهبری در انتها گفت: چیزی که همیشه...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده سپاه عاشورا با حضور در منزل زنده یاد «مالک رحمتی»، اولین استاندار شهید آذربایجان‌شرقی، لوح سپاس سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه را به خانواده معظم این شهید خدمت اهدا کرد.

وب‌گاه عصر ایران

حجه الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در خاطره ای از گفت و گوی امام علی (ع) و مرحوم سید ابراهیم رئیسی گفت...

وب‌گاه مشرق نیوز

روشن است که «انقلابی بودن» شرطی لازم برای رئیس جمهور است ولی کافی نیست و حتما باید عنصر «کارآمدی» را نیز در کنار «انقلابی بودن» برای افراد در نظر داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان