یک‌شنبه 18 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر کسی از کارنامه سعید جلیلی خواست بداند، بهتر است وضعیت اقتصادی و معیشتی عامه مردم و نه برخی طیف‌ها و حلقه‌های خاص را ارزیابی کند؛ آنها بانیان وضع موجود هستند با کارنامه‌ای پر از تورم‌های سرسام‌آور، تولید شده در تشکیلات دولت سایه.

خبرگزاری تسنیم

اهتزاز بزرگ‌ترین پرچم سفید علوی کشور، همزمان با دهه امامت و ولایت روز شنبه، دوم تیرماه 1403 در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با حضور خدام آستان مقدس امیرالمومنین (ع) و آستان قدس رضوی انجام خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بزرگ‌ترین پرچم سفید علوی با مشارکت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد و آستان مقدس نجف اشرف طی مراسمی آیینی توسط خدام آستان مقدس امیرالمومنین (ع) و آستان قدس رضوی صبح روز شنبه، 2 تیرماه برگزار می‌شود. با اهتزاز پرچم علوی در تهران، پرچم مشابهی نیز در ابعاد کوچک‌تر در نجف اشرف به اهتزاز در می‌آید. گفتنی است این پرچم تا عید سعید غدیر خم برافراشته...

وب‌گاه فرارو

شرکت داروسازی ثامن، تولیدکننده سرم‌های آلوده دیالیز صفاقی گفت: «به دستور سازمان بالادست، اجازه صحبت در این خصوص را نداریم.»

وب‌گاه خبر آنلاین

شرکت داروسازی ثامن، تولیدکننده سرم‌های آلوده دیالیز صفاقی، به خبرآنلاین گفت: «به دستور سازمان بالادست، اجازه صحبت در این خصوص را نداریم.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندار کاشمر گفت: عملیات امداد و نجات دقایقی پس از زلزله پنج ریشتری دیروز این شهرستان آغاز شد و اکنون به پایان رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

اسماعیلی رئیس ستاد برگزاری مراسم اربعین شهدای خدمت گفت: مراسمات اربعین شهید رئیسی از پنج شنبه 7 تیر در مصلی تهران آغاز می شود و در مشهد و نجف نیز برنامه خواهیم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با تعطیلی جلسات صحن در هفته آینده مخالفت کردند.

وب‌گاه فرارو

محموله آلوده محلول دیالیز صفاقی چند نفر را مسموم کرده است؟ تعداد فوتی‌ها چقدر است؟ آلودگی از کجا آمده؟ کدام شهر‌ها درگیر شده‌اند؟ این‌ها بخشی از سؤالاتی است که در روز‌های گذشته درباره ماجرای محلول‌های آلوده شرکت دارویی ثامن مطرح شده است. آن‌طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد، محموله آلوده محلول دیالیز صفاقی از دی‌ماه سال گذشته توزیع شده است؛ محلول‌های آلوده به آلومینیوم که تا اردیبهشت‌ماه...

خبرگزاری تسنیم

استاد محمود فرشچیان ازجمله صاحب‌نام‌ترین هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی کشورمان است که آثار ماندگاری را در توصیف واقعه سعید عید قربان خلق کرده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از اجرای "طرح ملی سلامت" در مدارس دوره متوسطه اول و دوم در 11 استان کشور خبر داد و گفت: این طرح در قالب کار مشترک با همراهی معاونت امور زنان، وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت و انجمن‌های مردمی اجرا می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام احمد مروی ضمن تشرف به زیارت عتبات عالیات عراق با تولیت‌های اعتاب مقدس علوی، حسینی، عباسی، کاظمین و سامرا به‌طور جداگانه دیدار و ضمن تبادل نظر در خصوص موضوعات حوزه زیارت و نشر معارف اهل بیت (ع)، نسبت به ضرورت تبادل دانش و تجربیات میان آستانهای مقدس تأکید و عنوان کرد: ایجاد و بهبود شبکه ارتباطات و تبادل دانش و تجربیات حرفه‌ای و ایجاد...

وب‌گاه خبر آنلاین

قانون مطبوعات و قوانین مرتبط به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری بسیاری از تکالیف را برای افراد و اشخاص حقوقی سازمان‌ها و نهادهای دولتی و عمومی روشن کرده است. دراین‌خصوص هیات نظارت بر مطبوعات چند روز پیش مجموعه‌ای از قوانین را جمع‌آوری و برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1403 منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بعد از جریان طوفان الاقصی و وعده صادق، حضور در جریان اربعین، امسال معنای سیاسی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بسیار بالایی دارد و شعار آزادی فلسطین به طور جدی باید مطرح شود.