یک‌شنبه 18 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست هم اندیشی و برنامه ریزی مراسم اربعین حسینی، امروز 20 خردادماه با حضور حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی و سازمان اوقاف و امور خیریه و سخنگوی سازمان، رضا معممی مقدم، مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف، حجت الاسلام محمد نوروزپور، مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف،...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

پرویز امینی در گفتگویی تفصیلی به بررسی ویژگی‌های اساسی انتخابات ریاست‌جمهوری 1403 و موقعیت نامزدهای مختلف در این انتخابات پرداخت.

وب‌گاه تابناک

وی افزود: خبر شناسایی به خانواده این شهید گرانقدر بعد از 41 سال چشم‌انتظاری در مراسمی به دعوت آستان قدس رضوی در جوارحرم مطهر آقا علی بن موسی الرضا (ع) اطلاع داده شد.

خبرگزاری تسنیم

جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در دولت شهید جمهور بیمه خبرنگاران بالای 200 درصد رشد کرد و تعداد هنرمندان زیر پوشش رشد خوبی یافت.

وب‌گاه الف

دو شعبه بانک صادرات ایران در استان آذربایجان‌شرقی به نام شهدای خدمت تبریز تغییر نام یافت.

خبرگزاری تسنیم

رجبی دوانی با بیان اینکه نمی‌توان تنها در قالب سخنرانی و آثار حدیثی، ارزش‌های دینی را معرفی کرد، از داستان به عنوان ابزاری کارآمد برای این عرصه یاد کرد.

خبرگزاری تسنیم

ثبت‌نام بیست‌وهشتمین دوره آموزش روخوانی قرآن کریم به روش قصه و بازی در مهدالرضای مشهد مقدس از دهم تیر ماه آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «آموزه قرآنی امت؛ رهیافتی فرهنگی و تمدنی» اثری است از امیرمحسن عرفان محقق و پژوهش‌گر در عرصه مطالعات تمدن که بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی آن را منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

تولیت آستان قدس رضوی در گفتگو با سایت مقام معطم رهبری بیان کرد:

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، در ویژه برنامه انتخاباتی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور که صبح امروز (یکشنبه) در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: در کنار خسران عظیم شهادت آقای رئیسی و همراهان ایشان، یک‌بار دیگر به ما و جهان ثابت شد چه مردم خوب و پای کاری داریم، اما قدرشان را نمی‌دانیم؛ ان‌شاءالله شاکر این نعمات باشیم که خداوند به ما...

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسر رئیس جمهور مغتنم و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: در این واقعه مردم با اشک به جمهوری اسلامی رأی دادند و این دستاورد بزرگی است. همسر سید ابراهیم رئیسی گفت: در این واقعه مردم با اشک به جمهوری اسلامی رأی دادند و این دستاورد بزرگی است. جمیله علم‌الهدی، در مراسم ویژه برنامه «روایت تحول» بزرگداشت خادم‌الرضا و شهیدان خدمت، روایت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همسر رئیس جمهور مغتنم و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: در این واقعه مردم با اشک به جمهوری اسلامی رأی دادند و این دستاورد بزرگی است.

خبرگزاری تسنیم

جانشین وزیر فرهنگ در برنامه جهان‌آرا با اشاره به ویژکی‌های شهید جمهور گفت: مردم‌باوری و مردم‌محوری شهید رئیسی باعث شد محبتش به دل مردم نفوذ کند، این مردم باوری ناشی از نگاه الهی بود و با پوپولیسم فرق داشت.

خبرگزاری تسنیم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم نمی‌خواهند دوباره جریان حاکمیت دوگانه راه بیفتد و به اسم خصوصی سازی حقوق کارگران و مردم پایمال شود. مردم نمی‌خواهند دوباره مسئولان دولتی از جنس تنبلی و اشرافیت داشته باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان