چهارشنبه 18 مهر 1403

آغاز به کار مسابقه فیلم کوتاه از جاذبه‌های گردشگری و طبیعی زنجان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
آغاز به کار مسابقه فیلم کوتاه از جاذبه‌های گردشگری و طبیعی زنجان

امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: همزمان با هفته میراث فرهنگی از 28 اریبهشت ماه امسال برنامه‌های مختلفی در استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر ارجمند امروز در گفت و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از روز یکشنبه 28 اریبهشت ماه روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی آغاز می‌شود که برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است.

وی از برگزاری مسابقه فیلم کوتاه از ابنیه تاریخی و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری استان زنجان خبرداد و گفت: این مسابقه از روز یکشنبه آغاز به کار می‌کند. این مسئول بیان داشت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند تا 31 تیرماه با ضبط فیلم از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان و ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه در این ماراتن شرکت کنند. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان یادآور شد: پس از بررسی آثار توسط داوران آثار برتر این مسابقه انتخاب و در روز هشتم مرداد روز ملی زنجان معرفی و تجلیل می‌شوند. ارجمند ادامه داد: تجلیل از حافظان، همیاران و دوستداران میراث فرهنگی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته میراث فرهنگی است که در قالب این برنامه از انجمن‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های همیار تجلیل می‌شود. وی با بیان اینکه معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان زنجان در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است، افزود: برنامه‌های این هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود. این مسئول از معرفی موزه‌های استان زنجان در فضای مجازی همزمان با آغاز هفته میراث فرهنگی خبرداد و گفت: استان زنجان با موزه‌های بسیار جذاب و دیدنی حرف‌های بسیاری برای گفتن در این زمینه دارد. انتهای پیام /