پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آغاز ثبت نام اقساطی ایران خودرو / پیش فروش دنا، پژو 207 و شاین مکس + لینک دی 1402

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
آغاز ثبت نام اقساطی ایران خودرو / پیش فروش دنا، پژو 207 و شاین مکس + لینک دی 1402

ثبت نام اقساطی ایران خودرو با عرضه 3 خودروی دنا، شاین مکس و پژو 207 آغاز شده است. موعد تحویل نیز 90 روزه اعلام شده است. در ادامه شرایط ثبت نام ایران خودرو را بخوانید. ثبت نام اقساطی ایران خودرو آغاز شد. به گزارش عرشه آنلاین؛، ثبت نام اقساطی ایران خودرو با عرضه 3 خودروی دنا، شاین مکس و پژو 207 آغاز شده است. موعد تحویل نیز 90 روزه اعلام شده است. در ادامه شرایط ثبت نام ایران خودرو را بخوانید.

ثبت نام اقساطی ایران خودرو آغاز شد.

به گزارش عرشه آنلاین؛، ثبت نام اقساطی ایران خودرو با عرضه 3 خودروی دنا، شاین مکس و پژو 207 آغاز شده است. موعد تحویل نیز 90 روزه اعلام شده است. در ادامه شرایط ثبت نام ایران خودرو را بخوانید.

ثبت نام شاین مکس 2023

ایران خودرو در جدیدترین ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو وارداتی با عرضه شاین مکس حضور دارد. شاین مکس وارداتی متعلق به شرکت دانگ فنگ است. دانگ فنگ جدید ایران خودرو از زیرمجموعه آئولوس (AELOS) است و مدل آن نیز در بازار چین، ایشوان مکس (YIXUAN MAX) نام دارد ولی در بازار کشورمان، با نام SHINE MAX به فروش می‌رسد. قیمت شاین مکس وارداتی یک میلیارد تومان است. گفتنی است قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و... در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد.

شرایط ثبت نام دنا پلاس اتوماتیک آپشنال

متقاضیان ثبت نام دنا پلاس اتوماتیک آپشنال می‌توانند با پرداخت 692 میلیون تومان این خودرو را 90 روزه تحویل بگیرند. اما اگر خرید اقساطی خودرو را انتخاب کنند با توجه به میزان پیش پرداخت موعد تحویل خودرو آنها خردادوتیرماه سال آینده خواهد بود. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

شرایط ثبت نام پژو 207

بر اساس جدیدترین ثبت نام اقساطی ایران خودرو، متقاضیان ثبت نام پیش فروش پژو 207 باید نصف قیمت کارخانه ایران خودرو را برای این محصول بپردازند و در زمان تحویل مابقی مبلغ را واریز کنند. موعد تحویل ایران خودرو در این طرح سال آینده است. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

فوری؛ آغاز ثبت نام اقساطی ایران خودرو / پیش فروش دنا، پژو 207 و شاین مکس + لینک دی 1402

شرایط ثبت نام ایران خودرو دی 1402

فراخوان ثبت نام دنا پلاس اتوماتیک آپشنال ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو است که با عنوان الویت دوم زمستان 1402 شناخته شدند. پیش فروش پژو 207 مربوط به برندگانی که اسامی آنها به عنوان اولویت اول فروش فوری ایران خودرو اعلام شده است. همچنین طبق فراخوان جدید ایران خودرو، ثبت نام شاین مکس ویژه منتخبین سامانه یکپارچه فروش خودرو است که اسفند 1401 ثبت نام کردند و اسامی آنها در بخش اولویت دوم زمستان 1402 قرار گرفته است.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو 1402 / سایت ثبت نام پژو 207، دنا و شاین مکس

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی ایران خودرو ویژه پژو 207 و دنا تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. سامانه شاین مکس وارداتی نشانی https://saleauto.ir/company/2 است

منبع: تسنیم هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

آغاز ثبت نام اقساطی ایران خودرو / پیش فروش دنا، پژو 207 و شاین مکس + لینک دی 1402 2