دوشنبه 16 مهر 1403

آغاز جلسه علنی مجلس با رعایت پروتکلهای بهداشتی / تفحص از عملکرد خودروسازها در دستور

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
آغاز جلسه علنی مجلس با رعایت پروتکلهای بهداشتی / تفحص از عملکرد خودروسازها در دستور

جلسه امروز مجلس با رعایت پروتکلهای بهداشتی آغاز شد, نمایندگان با شماره صندلی فرد در صحن علنی و شماره های زوج در ساختمان مشروطه و کمیسیون تلفیق از طریق فضای مجازی در جلسه حضور دارند.

به گزارش ایسنا، جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور 191 نماینده آغاز شد.

طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور، طرح دوفوریتی اصلاح ماده (54مکرر) قانون مالیاتهای مستقیم، لایحه مالیات بر ارزش افزوده و گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی عملکرد شرکتهای خودروسازی در خصوص کیفیت و قیمت خودرو در دستورکار جلسه امروز مجلس قرار دارد.

نمایندگان مجلس همچنین گزارش صنایع و معادن در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار، لایحه نحوه کمکهای اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه و لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل را در جلسه امروز مورد بررسی قرار می‌دهند.

انتهای پیام