چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

آغاز راند نخست جدول مقدماتی رقابت‌های تور جهانی تنیس

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
آغاز راند نخست جدول مقدماتی رقابت‌های تور جهانی تنیس

رقابت‌های تور جهانی تنیس با برگزاری راند نخست جدول مقدماتی و به میزبانی ایران آغاز شد.

رقابت‌های تور جهانی تنیس با برگزاری راند نخست جدول مقدماتی و به میزبانی ایران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، جدول مقدماتی رقابت‌های تور جهانی تنیس (فیوچرز) در زمین‌های تنیس المپیک کیش برگزار و تنیسورهای حاضر با انجام 32 مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان راند نخست جدول مقدماتی، محمد مهبد، محمد مهذب نیا، حمید رضا نداف، حسام یزدی، سجاد بهرامی، مهدی رحمانی، معین معظم و سینا مقیمی از ایران به همراه نمایندگانی از کشورهای رومانی، روسیه، اسلونی، هند، چک، چین، هند، پاکستان، آلمان و فرانسه با شکست حریفان خود به مرحله بعدی صعود کردند.

در جدول مقدماتی این مسابقات تنیسورهایی از کشورهای ایران، رومانی، اسلونی، ایتالیا، کانادا، هند، چک، پرتغال، چین، استرالیا، ترکیه، پاکستان، آلمان، مالزی و فرانسه حضور دارند.

این مسابقات امروز با انجام 16 دیدار پیگیری می‌شود و در پایان برترین‌ها جواز در جدول اصلی را بدست می آورند. این مسابقات پس از وقفه‌ای 8 ساله به میزبانی کشورمان برگزار و تنیسورهای حاضر از 14 الی 28 اسفند ماه برای کسب عناوین برتر با هم مسابقه می دهند.

در پایان این مسابقات به نفرات برتر مبلغ 15 هزار دلار به عنوان جایزه نقدی اهدا می شود. گفتنی است سامان حسنی سرداور نشان نقره به عنوان سرداور و شاهرخ کشاورز به عنوان مدیر مسابقات حضور دارند.