یک‌شنبه 8 مهر 1403

آغاز کارگاه بازآموزی داوران ملی پارادوومیدانی با حضور داور IPC/ طلوع کیان: ترویج اخلاق پهلوانی و توسعه ورزش همگانی در دستور کار است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
آغاز کارگاه بازآموزی داوران ملی پارادوومیدانی با حضور داور IPC/ طلوع کیان: ترویج اخلاق پهلوانی و توسعه ورزش همگانی در دستور کار است

کارگاه بازآموزی داوران ملی پارادوومیدانی ایران با حضور داور بین المللی IPC آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارگاه بازآموزی داوران ملی پارادوومیدانی کشورمان با حضور داور بین المللی پارادوو میدانی کمیته بین المللی پارالمپیک از امروز آغاز شد.

ارنستا الیزابت استردام از آفریقای جنوبی، به عنوان مدرس این کارگاه بازآموزی به مدت 2 روز در کنار 27 داور ملی کشورمان (13 نفر آقا و 14 نفر خانم) حضوردارد و مباحث مورد نظر را آموزش می دهد.

بخش تئوری این کارگاه امروز به میزبانی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در حال برگزاری است و بخش عملی نیز فردا درمحل مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

*طلوع کیان: ترویج اخلاق پهلوانی و توسعه ورزش همگانی در دستور کار است

نشست مدیران روابط عمومی فدراسیون های مرتبط با کمیته ملی پارالمپیک به میزبانی روابط عمومی پارالمپیک برگزار شد.

ابتدای این نشست، فرهاد طلوع کیان مدیر روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک ضمن خیرمقدم به مدیران حاضر در جلسه اظهار داشت: با پشتیبانی جمعی از تلاش های فدراسیون ها و کمیته برای معرفی فعالیت های حوزه ورزش های پارالمپیکی در سطح جامعه اعم برگزاری اردوها، مسابقات، آموزش ها و رویدادهای محوری خاص مانند هفته پارالمپیک، مخاطبان بیشتری جذب می شوند.

وی با اشاره به تقسیم کاری بین روابط عمومی های کمیته و فدراسیون ها خاطر نشان کرد: آنچه باعث اطلاع رسانی مناسب تر به جامعه هدف می شود هم افزایی در تقسیم کار است که تاکنون به خوبی انجام شده و به اشتراک گذاشتن فعالیت ها می تواند شرایط را بهتر از این هم رقم بزند.

طلوع کیان افزود: در سند راهبردها و اقدامات کلان 20 ساله کمیته ملی پارالمپیک مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب که مصوب هیات اجرایی و مجمع کمیته است، موضوعات ترویج اخلاق پهلوانی و توسعه ورزش همگانی جامعه هدف در دستور کار حوزه روابط عمومی ها قرار دارد که لازم است با همکاری و هماهنگی یکدیگر اقدامات عملیاتی انجام دهیم.

در این جلسه، مدیران روابط عمومی فدراسیون های جانبازان و معلولین، نابینایان و کم بینایان، تکواندو، تیراندازی با کمان، قایقرانی، ترای اتلون، سوارکاری، ورزش کارگری و ورزش دانش آموزی حضور داشتند و به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

به شرکت کنندگان در این کارگاه در پایان گواهی شرکت اهدا خواهد شد و همچنین این داوران در مسابقات قهرمانی کشور پارا دو ومیدانی که با نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک و اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود، حضور خواهند داشت.

انتهای پیام /