یک‌شنبه 27 خرداد 1403

آقای رئیسی شجاع بود و بدون توجه به فشار آمریکا مواضع جمهوری اسلامی را بیان می‌کرد / امت اسلامی به رئیس جمهور ایران افتخار می‌کرد + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
آقای رئیسی شجاع بود و بدون توجه به فشار آمریکا مواضع جمهوری اسلامی را بیان می‌کرد / امت اسلامی به رئیس جمهور ایران افتخار می‌کرد + فیلم

به گزارش خبرنگار بین الملل ذخبرگزاری دانشجو، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبرانصارالله یمن گفت: شهادت آقای رئیسی، امیرعبداللهیان و همراهان را تسلیت می‌گویم؛ ما در غم آنها شریک هستیم و به خاطر این حادثه دردناک ناراحتیم. وی افزود: ایران کشوری است که به شکل خاص در کنار فلسطین ایستاده است. موضع ایران در قبال فلسطین کاملا ثابت بوده و طی این سال ها تغییر نکرده است همچنین ایران تنها کشوری...

به گزارش خبرنگار بین الملل ذخبرگزاری دانشجو، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبرانصارالله یمن گفت: شهادت آقای رئیسی، امیرعبداللهیان و همراهان را تسلیت می‌گویم؛ ما در غم آنها شریک هستیم و به خاطر این حادثه دردناک ناراحتیم.

وی افزود: ایران کشوری است که به شکل خاص در کنار فلسطین ایستاده است. موضع ایران در قبال فلسطین کاملا ثابت بوده و طی این سال ها تغییر نکرده است همچنین ایران تنها کشوری است که در برابر کشور یمن موضع رسمی گرفته و در کنار مردم مظلوم یمن قرار گرفته است.

رهبر انصارالله یمن افزود: بعضی از رهبران کشورهای عربی به خاطر ترس از آمریکا موضع رسمی ندارند و با لحنی نرم صحبت می کنند اما آقای رئیسی این طور نبود و مواضع رسمی ایران را با شجاعت بیان می کرد.

وی بیان داشت: در بین مقامات کشورهای عربی، آقای رئیسی تنها کسی بود که موضع روشن و قوی داشت و از فشار آمریکا و استکبار نمی‌ترسید. به خاطر همین موضع گیری‌ها انقلاب اسلامی ایران به خاطر رسالت خودش از فلسطین حمایت کرده و می‌کند و در عمل می بینیم که جمهوری اسلامی حامی فلسطین است.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی گفت: بدون شک علاقه و روابط مردم ایران با رهبر و رئیس‌جمهورشان مثال زدنی است و نمونه و مانندی در جهان ندارد. آقای رئیسی دارای یک شخصیت استراتژیک در جمهوری اسلامی بود و امت اسلامی به وجود رئیس‌جمهور و شخصیتی چون آقای رئیسی افتخار می‌کرد. ایرانی‌ها زمان وقوع حادثه برای سلامتی رئیس‌جمهور دست به دعا شدند.

رهبر انصارالله یمن با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع پیکرهای شهدای خدمت گفت: آقای رئیسی در بین مردم ایران محبوب بوده و هستند. رابطه بین آقای رئیسی با مردم خود برای ما یک درس بوده و یک نمونه برای حاکمان جهان به حساب می آید. حضور میلیونی در مراسم تشییع، نشان دهنده رابطه خوب مردم ایران با آقای رئیسی است.

وی در رابطه با شخصیت جهادی رئیس جمهور شهید ایران گفت: رئیس جمهور ایران از صبح تا شب مشغول رسیدگی به امور مردم بود.