یک‌شنبه 8 مهر 1403

آلمان به سران رژیم صهیونیستی هشدار داد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
آلمان به سران رژیم صهیونیستی هشدار داد

«حملات اسرائیل به لبنان می‌تواند باعث بی‌ثباتی این کشور شود و این می‌تواند خطرات امنیتی بزرگ‌تری برای تل‌آویو ایجاد کند.» وزیر خارجه آلمان آنالنا بائربوک، که کشورش یکی از متحدان اصلی رژیم صهیونیستی است، این هشدار را خطاب به سران صهیونیست ارسال کرده است.

آلمان به سران رژیم صهیونیستی هشدار داد که حملات به لبنان باعث ناامنی بیشتر مناطق شمالی اراضی اشغالی و تضعیف دولت نتانیاهو خواهد شد.

«حملات اسرائیل به لبنان می‌تواند باعث بی‌ثباتی این کشور شود و این می‌تواند خطرات امنیتی بزرگ‌تری برای تل‌آویو ایجاد کند.» وزیر خارجه آلمان آنالنا بائربوک، که کشورش یکی از متحدان اصلی رژیم صهیونیستی است، این هشدار را خطاب به سران صهیونیست ارسال کرده است. وی گفته، اگر این حملات به تشدید تنش‌ها بینجامد، 80 هزار شهرک‌نشین اسرائیلی دیگر قادر نیستند به خانه‌هایشان بازگردند زیرا کل مناطق مرزی دچار ناامنی بیشتر خواهد شد.

خبر مرتبط حزب‌الله پادگان ارتش اسرائیل را هدف گرفت

حزب الله لبنان امروز یکشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که پادگان «اوفیک» ارتش رژیم اسرائیل را با تعدادی از موشک‌های فادی1 هدف قرار داده است.

رژیم صهیونیستی از دو هفته پیش به بهانه تامین امنیت شهرک نشینان در مناطق شمالی، دامنه حملات خود را در لبنان گسترش داده و طی همین مدت بیش از دو هزار بار به مناطق جنوبی لبنان حمله هوایی کرده است و در نهایت روز جمعه در یک عملیات تروریستی با ریختن 85 تن بمب بر روی چند ساختمان در یک منطقه مسکونی در ضاحیه در بیروت، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله را به شهادت رساند.

بائربوک در واکنش به این حمله در مصاحبه با شبکه ARD گفت، این حملات خطر بی ثباتی کل لبنان را در پی خواهد داشت و این به هیچ وجه «به نفع امنیت اسرائیل نیست.» وی تاکید کرد، باید بگویم که شرایط فوق العاده خطرناک است. «این خطر اکنون وجود دارد که کل منطقه به سمت یک مارپیچ خطرناک خشونت پیش برود.» به خاطر همین ما پیشنهاد آتش بس 21 روزه دادیم که (به خاطر حملات اسرائیل) برعکسش اتفاق افتاد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

آلمان به سران رژیم صهیونیستی هشدار داد 2