یک‌شنبه 1 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه عرشه آنلاین

کدام سلبریتی ها در این چند سال از ایران رفتند؟ امروز انتشار یک شایعه درباره نیکی کریمی، بازیگر سرشناس سینمای ایران کافی بود تا کاربران شبکه‌های اجتماعی را در بهت و حیرت فرو ببرد. شنیده شده است که نیکی کریمی با بستن چمدان خود، برای همیشه تصمیم به ترک ایران گرفت و به آمریکا مهاجرت کرد. سوپراستار سینمای ایران در دهه 70 ایالت کالیفرنیا را برای ادامه زندگی خود در غربت انتخاب کرده است. هنوز...

خبرگزاری تسنیم

دولت گرجستان عملکرد تیم ملی فوتبال این کشور در یورو 2024 را با یک آتش بازی باشکوه جشن گرفت.

خبرگزاری تسنیم

ستاره جوان تیم ملی فوتبال اسپانیا می‌گوید برای سخت‌ترین چالش تیمش از ابتدای رقابت‌های یورو 2024 آماده است.

خبرگزاری تسنیم

بازیکن سرشناس تیم ملی فوتبال اوکراین به خاطر حذف از یورو 2024 با تنبیه عجیبی مواجه شد.

وب‌گاه ورزش سه

شرانز به موسیالا و میکاتادزه پیوست.

وب‌گاه ورزش سه

جود بلینگام، مهاجم تیم ملی انگلیس، پس از گل مهلک خود به اسلواکی در اولین مرحله حذفی جام ملت‌های اروپا عصبانی به نظر می‌رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه کامل یورو 2024 به میزبانی کشور آلمان همراه با جدول بازی‌ها و زمان پخش زنده در ادامه آمده است. هفدهمین دوره مسابقات یورو 2024 از روز پنجشنبه، بیست‌وپنجم خرداد با حضور 24 تیم در شش گروه به میزبانی کشور آلمان در ده شهر آغاز خواهد شد و به مدت یک ماه به طول خواهد انجامید. تیم ملی آلمان در دیدار افتتاحیه مقابل تیم ملی اسکاتلند قرار می‌گیرد. بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، اسپانیا در کنار...

وب‌گاه فرارو

تیم ملی فوتبال اسپانیا با پیروزی مقابل گرجستان به مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024 راه یافت و حریف آلمان لقب گرفت.

خبرگزاری مهر

اگر توپ غول پیکر صدام آماده می‌شد، بنا داشت میکروب‌هایی را به قم، تهران، اصفهان و دیگر شهرهای ایران فرستاده و از این‌راه به جنگ با جمهوری اسلامی خاتمه دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«یکی از ویژگی‌های خاص کارزار انتخاباتی 1403 مسعود پزشکیان، بی‌برنامگی و تکیه بر هیاهو و جنجال‌های رسانه‌ای است. بر این اساس، محور کلی فعالیت‌های کارزار انتخاباتی پزشکیان، تجارت کردن با استفاده از حربه ترساندن مردم از رقیب است روزنامه کیهان نوشت: ستاد مسعود پزشکیان نیز در حالی که برنامه خاص خود برای اداره کشور را ارائه نداده و در شرایطی که وی به کرات از ارائه برنامه حکمرانی خود و برنامه‌هایش...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مکرون از فرانسوی‌ها خواست تا پشت سر نامزدهایی که به وضوح جمهوری‌خواه یا طرفدار دموکراسی هستند، گرد هم آمده و با رأی خود نامزدهای تندرو و راستگرای حزب اجتماع ملی را از دستیابی به کرسی‌های پارلمان فرانسه محروم کنند.

وب‌گاه ورزش سه

نیکو ویلیامز، مهاجم اسپانیا از عملکرد فابیان رویز تمجید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

دنی اولمو، ستاره اسپانیا، می‌گوید مشتاقانه منتظر بازی مقابل آلمان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تاکتیک رقیب‌هراسی یکی از متداول‌ترین تاکتیک‌های انتخاباتی در سرتاسر جهان به شمار می‌آید.

خبرگزاری دانشجو

برونانو فرناندز، هافبک تیم ملی فوتبال پرتغال گفت: هیچ تیمی نمی‌خواهد زود به خانه برود. ما ارزش خود را می‌دانیم. هر تیمی می‌خواهد تا جایی که ممکن است پیش برود و این یعنی رسیدن به فینال.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهاجم تیم ملی اسپانیا گفت: تقابل با هر حریفی سخت است، می‌دانیم که آلمان چه تیم بزرگی است و اینکه در خانه بازی می‌کنند اما ما به خودمان اعتماد داریم، بسیار هیجان زده‌ایم و می‌خواهیم کاری تاریخی برای کشورمان انجام دهیم.