سه‌شنبه 3 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

ستاره امروز والیبال ایران یک‌دهه هشتادی آینده‌دار و فوق‌العاده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سوپر استاد بزرگ محمد امین طباطبایی بعنوان نماینده کشورمان در مسابقات بزرگ آواگیان ارمنستان حضور داشت؛ طباطبایی این مسابقات را بدون شکست پشت سر گذاشت تا با کسب 5 امتیاز در 9 دور به مقام سومی دست پیدا کند. سوپر استاد بزرگ کشورمان، در این تورنمنت مقابل رقبایی همچون آرجون اریگیاسی از هند بلوبام از آلمان شانت سارگسیان از ارمنستان دست به مهره شد. انتهای...

وب‌گاه 55 آنلاین

علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، در مصاحبه‌ای اخیر با یک رسانه آلمانی، به زبان این کشور صحبت کرد. او در این مصاحبه درباره دوران بازی خود در آلمان، فلسفه زندگی و تجربیاتش در این کشور صحبت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

Financial Times به نقل از نانسی فایزر، وزیر کشور آلمان نوشت: اروپا و آلمان در معرض حمله سازمان‌های جهادی، به‌ویژه داعش قرار دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات آلمانی هشدار داده‌اند یک حمله تروریستی بزرگ ممکن است در مسابقات قهرمانی اروپا 2024 این کشور رخ دهد.

خبرگزاری تسنیم

شطرنج‌باز ایران به مقام سوم تورنمنت آواگیان ارمنستان دست یافت.

خبرگزاری تسنیم

مقامات آلمانی هشدار داده‌اند که یک حمله تروریستی بزرگ ممکن است در مسابقات قهرمانی اروپا 2024 در این کشور رخ دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرانسه و آلمان در ادامه دیدار‌های هفته سوم لیگ ملت‌های اروپا برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری سه بر یک آلمان به پایان رسید. فرانسه که همچنان اروین ان‌گاپت را در اختیار ندارد با نتیجه سه بر یک برابر آلمان تن به شکست داد. آلمان در ست نخست 25 بر 23 به برتری رسید، ولی فرانسوی‌ها در ست دوم 27 بر 25 پیروز شدند. آلمان به واسطه بازی درخشان گروزر...

وب‌گاه ورزش سه

ایکر کاسیاس اسپانیا را تیمی قوی‌تر از ایتالیا می داند ولی گفت که لاروخا معمولا در چنین بازی هایی بیشتر به مشکل برخورد می کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

فینال جام جهانی 1954 بین آلمان و مجارستان که به "معجزه برن"، معروف شد، شرافتی که لکه‌دار شده بود را به ژرمن‌ها برگرداند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دور اول رقابت‌های یورو 2024 در حالی به اتمام رسید که شکست تیم‌های بلژیک و اوکراین 2 شگفتی بزرگ این مرحله بود و آلمان و اسپانیا در نقش مدعی ظاهر شدند.

وب‌گاه گسترش

استفاده از انرژی های خورشیدی و تولید برق با استفاده از آن ها یک راهکار اصولی است که بیشتر کشورها از آن استفاده می کنند.

وب‌گاه فرارو

آلمان در اولین بازی‌اش در هفته سوم لیگ ملت‌های اروپا فرانسه را شکست داد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی والیبال آلمان با پیروزی مقابل فرانسه امیدوار به صعود شد.