سه‌شنبه 3 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه عرشه آنلاین

هواداران تیم ملی ترکیه و گرجستان، در حاشیه برگزاری اولین دیدار تیم‌های محبوب‌شان در یورو 2024 به شدت با یکدیگر درگیر شدند. به گزارش عرشه آنلاین، هواداران تیم ملی ترکیه و گرجستان، در حاشیه برگزاری اولین دیدار تیم‌های محبوب‌شان در یورو 2024 به شدت با یکدیگر درگیر شدند. / انتخاب

وب‌گاه خبر آنلاین

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: البته قهرمانی ایتالیا شگفتی نیست ایتالیا قبلا هم قهرمان جام ملت ها شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آنتونیو مانیکونه دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه مراسم بهترین‌های سال فوتسال در خصوص مسابقات یورو 2024 اظهار داشت: تیم ملی ایتالیا در مسابقات یورو خیلی خوب بود. لحظات اول مقابل آلبانی بازی از دستش خارج شد اما اما رفته رفته به بازی برگشت. واقعا تیم آماده‌ای را از آنها دیدیم و امیدوارم همین روند را ادامه دهند و به قهرمانی برسند. وی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تلگراف در گزارشی به بررسی تبعات تصمیم اتحادیه اروپا نسبت به اعمال تعرفه بر واردات خودروهای برقی چینی پرداخته است.

خبرگزاری تسنیم

مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد ایتالیا تیم خوبی دارد و در دیدار با اسپانیا در مسابقات یورو 2024 دنبال گرفتن نتیجه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه امروز (سه‌شنبه) از ساکنان کالدونیای جدید درخواست کرد تا موانعی را که در چند هفته گذشته با ناآرامی‌ها در جاده‌ها مسدود کرده‌اند، بردارند.

خبرگزاری تسنیم

کریستیانو رونالدو پیش از نخستین بازی پرتغال در یورو 2024 با هواداران این تیم صحبت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یورو 2024 در کشور آلمان در حال برگزاری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس اعلام مقامات روسیه در پی حمله پهپادی شبانه اوکراین، تانکرهای نفت مسکو آتش گرفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در هفته سوم و پایانی لیگ ملت‌های والیبال، عصر امروز (سه‌شنبه) کانادا توانست سه بر دو ژاپن را از پیش رو بردارد. ست اول این دیدار با پیروزی 25 بر 21 کانادا همراه بود. در ست دوم نیز سامورایی ها با نتیجه 25 بر 20 به پیروزی رسیدند. در ست سوم شاهد نتیجه با اختلاف 25 بر 15 به نفع کانادا بودیم. در ست چهارم اما ژاپنی ها برگشتند و با نتیجه 25 بر 20 پیروز شدند. اما...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2024 از امروز (سه‌شنبه 29 خرداد) در شهرهای لیوبلیانا در کشور اسلوونی (گروه پنجم) و مانیل فیلیپین (گروه ششم) آغاز شد و با 32 مسابقه در مدت 6 روز تا سوم تیرماه پیگیری خواهد شد. تیم‌های اسلوونی، صربستان، لهستان، ترکیه، ایتالیا، کوبا، آرژانتین و بلغارستان این هفته در لیوبلیانا به مصاف یکدیگر خواهند رفت و ژاپن، ایران،...

وب‌گاه خبر آنلاین

خودروسازان چینی در چند سال اخیر علاوه بر رقابت با خودروسازان معتبر و مهم دنیا، ادعای رقابت با خودروسازان ویژه و خاصی مانند هامر و رضوانی را نیز در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. اکنون خودروساز چینی دانگ فنگ از خودروی غول‌پیکر و آفرودی خود به نام M-Hero 917 ادیشن Dragon Armor رونمایی کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

چالش خداداد عزیزی با مجری برنامه روی آنتن زنده به پرده دوم رسید و این بار بحث بر سر کباب ترکی در آلمان بالا گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

"جوکر فوتبال" چایکین، نه تنها یک ساعت زیبا و خاص است، بلکه ادای احترامی به دنیای پرشور و هیجان‌انگیز فوتبال نیز به شمار می‌رود. این ساعت، انتخابی ایده‌آل برای هواداران فوتبال و عاشقان ظرافت و هنر است.

وب‌گاه عصر ایران

در اتفاقی عجیب، یک هوادار انگلیسی مدعی است که پس از بازی تیم ملی کشورش مقابل صربستان در ورزشگاه ولتنیس آرنا شهر گلزن‌کیرشن آلمان خواب مانده و صبح روز بعد در ورزشگاه خالی از سکنه از خواب بیدار شده است.