سه‌شنبه 3 مهر 1403

آلمان

آلمان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2024 از امروز (سه‌شنبه 29 خرداد) در شهرهای لیوبلیانا در کشور اسلوونی (گروه پنجم) و مانیل فیلیپین (گروه ششم) آغاز شد و با 32 مسابقه در مدت 6 روز تا سوم تیرماه پیگیری خواهد شد. تیم‌های اسلوونی، صربستان، لهستان، ترکیه، ایتالیا، کوبا، آرژانتین و بلغارستان این هفته در لیوبلیانا به مصاف یکدیگر خواهند رفت و ژاپن، ایران،...

وب‌گاه خبر آنلاین

خودروسازان چینی در چند سال اخیر علاوه بر رقابت با خودروسازان معتبر و مهم دنیا، ادعای رقابت با خودروسازان ویژه و خاصی مانند هامر و رضوانی را نیز در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. اکنون خودروساز چینی دانگ فنگ از خودروی غول‌پیکر و آفرودی خود به نام M-Hero 917 ادیشن Dragon Armor رونمایی کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

چالش خداداد عزیزی با مجری برنامه روی آنتن زنده به پرده دوم رسید و این بار بحث بر سر کباب ترکی در آلمان بالا گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

"جوکر فوتبال" چایکین، نه تنها یک ساعت زیبا و خاص است، بلکه ادای احترامی به دنیای پرشور و هیجان‌انگیز فوتبال نیز به شمار می‌رود. این ساعت، انتخابی ایده‌آل برای هواداران فوتبال و عاشقان ظرافت و هنر است.

وب‌گاه عصر ایران

در اتفاقی عجیب، یک هوادار انگلیسی مدعی است که پس از بازی تیم ملی کشورش مقابل صربستان در ورزشگاه ولتنیس آرنا شهر گلزن‌کیرشن آلمان خواب مانده و صبح روز بعد در ورزشگاه خالی از سکنه از خواب بیدار شده است.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو، خداداد عزیزی از فرار مالیاتی در آمریکا و آلمان افشاگری کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از اینکه پورشه تایکان در اوایل امسال دستخوش به‌روزرسانی جامع شد، این بار نوبت به برادر کوچک‌ترش یعنی آئودی E-Tron GT رسیده است. این خودروی برقی مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها مانند بهبود سرعت شارژ و برد بیشتر را دریافت می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

نیکو ولاسیچ درباره ترک اردوی تیم ملی فوتبال کرواسی صحبت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

کای فلاتمان، هوادار آلمانی، در بازی افتتاحیه یورو با شوت نیکلاس فولکروگ به شدت مصدوم و راهی بیمارستان شد.

خبرگزاری تسنیم

یک منبع نزدیک به ملی‌پوش آلمانی قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا، از ماندن قطعی او در بی‌آره‌نا خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره سرمایه‌گذاری خارجی در ترکیه، بحث‌هایی را مطرح کردند، آمار و داده‌های رسمی نشان می‌دهد مصرف قوی داخلی، پیشران رشد اقتصادی قابل ملاحظه همسایه غربی در سال میلادی گذشته بود و ورود سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی نسبت به سال قبل از آن کاهش داشت.

وب‌گاه ورزش سه

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد وضعیت قراردادی در فوتبال آلمان و آمریکا صحبت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تونی کروس، ستاره تیم ملی آلمان، در بازی برابر اسکاتلند با درد شدید به میدان رفته است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی فرانسه در هشت سال گذشته هرگز بدون حضور کیلیان امباپه در ترکیب ثابت نتوانسته پیروز شود.