سه‌شنبه 3 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه فرارو

محموله آلوده محلول دیالیز صفاقی چند نفر را مسموم کرده است؟ تعداد فوتی‌ها چقدر است؟ آلودگی از کجا آمده؟ کدام شهر‌ها درگیر شده‌اند؟ این‌ها بخشی از سؤالاتی است که در روز‌های گذشته درباره ماجرای محلول‌های آلوده شرکت دارویی ثامن مطرح شده است. آن‌طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد، محموله آلوده محلول دیالیز صفاقی از دی‌ماه سال گذشته توزیع شده است؛ محلول‌های آلوده به آلومینیوم که تا اردیبهشت‌ماه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه کامل یورو 2024 به میزبانی کشور آلمان همراه با جدول بازی‌ها و زمان پخش زنده در ادامه آمده است. هفدهمین دوره مسابقات یورو 2024 از روز پنجشنبه، بیست‌وپنجم خرداد با حضور 24 تیم در شش گروه به میزبانی کشور آلمان در ده شهر آغاز خواهد شد و به مدت یک ماه به طول خواهد انجامید. تیم ملی آلمان در دیدار افتتاحیه مقابل تیم ملی اسکاتلند قرار می‌گیرد. بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، اسپانیا در کنار...

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها در چهار دیدار برابر آمریکا، هلند، فرانسه و آلمان صف‌آرایی خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

این دیدگاه جدید همان چیزی است که پنج سریال متمرکز بر جنگ جهانی دوم که امسال برای کسب جوایز امی رقابت می‌کنند را به یکدیگر پیوند می‌دهد: ما خوش‌شانس بودیم، سریال اربابان آسمان (Masters of the Air)، سریال ظاهر جدید (The New Look)، سریال خالکوب آشویتس (The Tattooist of Auschwitz) و سریال تمام نورهایی که نمی‌توانیم ببینیم (All the Light We Cannot See).

وب‌گاه فرارو

تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها در چهار دیدار برابر آمریکا، هلند، فرانسه و آلمان صف‌آرایی خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در بین تیم‌های حاضر در رقابت‌های یورو 2024، تیم ملی اسکاتلند بالاترین میانگین سنی را دارد و تیم ملی فوتبال اسپانیا کوتاه قد ترین تیم است.

وب‌گاه فرارو

ایران در افتی محسوس و حالا آزاردهنده، تک‌تک بازی‌هایش در این تورنمنت را باخته و در کارنامه‌اش هشت شکست از هشت بازی دارد. این نتایج جایگاه عجیبی هم برای والیبال ایران در بین 16 تیم حاضر در این رقابت‌ها به وجود آورده که عنوان نگران‌کننده شانزدهمی است!

وب‌گاه خبر آنلاین

آخرین بازی دور اول مرحله گروهی را امشب، پرتغال برابر جمهوری چک در ورزشگاه لایپزیگ برگزار می‌کند. پرتغال را یکی از مدعیان قهرمانی دانسته‌اند اما صعود از گروه F که ترکیه و گرجستان نیز در آن حضور دارند، برای حریف دستاورد قابل توجهی محسوب می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

دیدارهای شب چهارم مرحله گروهی یورو2024 با پیروزی حداقلی فرانسه برابر اتریش به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی فرانسه به لطف اشتباه بازیکن حریف، نیمه نخست مصافش با اتریش را برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی مهدوی‌کیا برای بازیکنانی که دنبال الگوی فوتبالی هستند مثال جالبی زد.

وب‌گاه عصر ایران

رایان پورتئوس، مدافع تیم ملی اسکاتلند به دلیل تکل خشنی که در بازی افتتاحیه یورو 2024 مقابل آلمان روی پای ایلکای گوندوگان انجام داد، دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) دستور ممنوعیت حمل پرچم روسیه در بازی‌های تیم ملی اوکراین در یورو 2024 را صادر کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، امروز دوشنبه 17 2024JUNE میلادی مطابق 28 خرداد 1403 روز جهانی پدر است. در مسابقات یورو 2024 که به میزبانی کشور آلمان برگزار می گردد، تیم ملی هلند با نتیجه 2 بر یک مقابل تیم ملی لهستان در بازی دیشب به پیروزی رسید. امروز تمرینات هلند با سرمربیگری رونالد کومان برگزار شد و بازیکنان تیم ملی هلند امروز در روز جهانی پدر با فرزندانشان به تمرین رفتند. انتهای...