سه‌شنبه 3 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه فرارو

اسپانیا و کرواسی یکی از حساس‌ترین بازی‌های دومین روز مسابقات یورو 2024 را برگزار می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

هافبک تیم ملی فوتبال آلمان در دیدار افتتاحیه هفدمین دوره جام ملت‌های اروپا عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود برجای گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

هافبک نفوذی تیم ملی فوتبال آلمان درباره پیروزی این تیم مقابل اسکاتلند و نگرش‌شان درباره مسابقات یورو 2024 به اظهارنظر پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بی‌احتیاطی مدافع وسط اسکاتلند ممکن بود سبب مصدومیت طولانی مدت ایلکای گوندوغان، هافبک ترک‌تبار تیم آلمان شود. در حالی که اکثر کارشناسان و تحلیلگران فوتبال اروپا، تونی کروس را هافبک کلیدی تیم ناگلزمن می‌دانند، اما نباید نقش گوندوغان را در خط هافبک آلمان نادیده گرفت. او به عنوان هافبک روی دست تونی کروس، نقش مهمی در پاس‌های آخر قبل از گل دارد و نبودش...

وب‌گاه ورزش سه

روی کین به شدت از اظهارات مطرح شده توسط اندی رابرتسون پس از شکست برابر آلمان انتقاد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور اوکراین گفت: «شرایط پوتین برای صلح به اولتیماتوم‌هایی که آدولف هیتلر، دیکتاتور آلمان پیش از جنگ جهانی دوم داده بود، شباهت دارد.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، تصور ارزان بودن هزینه های زندگی در ترکیه، مدت‌هاست به طور کامل در هم شکسته و حالا قیمت بسیاری از اقلام ضروری زندگی روزانه، از چند کشور اروپایی بالاتر است. حالا دیگر برخلاف روال 10 سال قبل، خبری از ارزانی در ترکیه نیست و گذشت آن دورانی که همسایه‌های اروپایی، حتی برای خرید غذا و لباس به ترکیه می‌رفتند. تا همین یک سال پیش، ده‌ها هزار نفر از شهروندان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلیس اروپا و آمریکا سرورهای میزبان از وسایل ارتباطی مرتبط با گروه داعش را که حداقل به 30 زبان به تروریسم دامن می‌زدند، از بین بردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زلنسکی در واکنش به پیشنهاد صلح از سوی پوتین با بیان اینکه رئیس جمهور روسیه متوقف نخواهد شد، گفت: «شرایط پوتین برای صلح به اولتیماتوم‌هایی که آدولف هیتلر، دیکتاتور آلمان پیش از جنگ جهانی دوم داده بود، شباهت دارد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یارانه‌ها و کاهش قیمت باعث بهبود فروش خودرو در چین در ماه مه شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه ورزش سه

تونی کروس، ستاره تیم ملی آلمان، عملکردی درخشان و فوق العاده را در دیدار برابر تیم ملی اسکاتلند به نمایش گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسپانیا و کرواسی یکی از حساس‌ترین بازی‌های دومین روز مسابقات یورو 2024 را برگزار می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

بازی افتتاحیه یورو 2024 از ساعت 22:30 شب گذشته (جمعه) به وقت تهران در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا شهر مونیخ میان تیم‌های ملی آلمان و اسکاتلند برگزار شد که این بازی با برتری 5 بر یک ژرمن‌ها در یک بازی کاملاً یک‌طرفه به پایان رسید

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا از برنامه بازسازی واگن‌های مسافری آلمان شرقی و غربی در یک بازه زمانی 4 ساله خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

جمال موسیالا، ستاره تیم ملی آلمان، امیدوار است که تیمش بتواند نتیجه بازی برابر اسکاتلند را در دیدار چهارشنبه شب مقابل مجارستان هم تکرار کند.