سه‌شنبه 3 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

گرانیت ژاکا در دیدار سوئیس و مجارستان استراتژیست اصلی تیم ملی کشورش بود و نقش مهمی در برتری 2-0 سویسی‌ها در نیمه اول داشت.

وب‌گاه ورزش سه

شبکه اسکای آلمان به بررسی عملکرد بازیکنان آلمان در جریان پیروزی درخشان دیشب مقابل اسکاتلند پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور ترکیه در خصوص برگزاری انتخابات در شمال سوریه با بیان اینکه نمی‌توانید در نزدیکی گوش ما یک تروریستان ایجاد کنید، گفت: در این خصوص هر آنچه از دستمان برآید به هیچ عنوان دریغ نخواهیم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یورو 2024 در آلمان در حال برگزاری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به دنبال حمله به یک میهمانی خصوصی که به مناسبت آغاز مسابقات فوتبال یورو 2024 برگزار شده بود، پلیس آلمان ضارب را به ضرب گلوله از پا درآورد. بیلد آلمان نوشته است که این حادثه در ایالت «زاکسن آنهالت» در شرق آلمان و چند دقیقه پس از به صدا درآمدن سوت آغاز دیدار تیم ملی فوتبال آلمان و اسکاتلند در افتتاحیه یورو 2024 رخ داد. دویچه‌وله نوشته است که ضارب پس...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تروئیکای اروپا با اشاره به جدیدترین گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران، گام‌های اخیر تهران در توسعه برنامه هسته‌ای خود را محکوم کرد.

وب‌گاه ورزش سه

دو تیم مجارستان و سوئیس از دومین بازی یورو 2024 به مصاف یکدیگر رفتند.

وب‌گاه ورزش سه

کیلیان امباپه معتقد است در میان مدعیان قهرمانی قرار داشت تضمینی برای موفقیت فرانسه نیست.

وب‌گاه عصر ایران

به‌دنبال حمله به یک میهمانی خصوصی که به مناسبت آغاز مسابقات فوتبال یورو 2024 برگزار شده بود، پلیس آلمان ضارب را به ضرب گلوله از پا درآورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی مهدوی‌کیا، اسطوره فوتبال ایران، در گفت‌وگوی مفصل با عادل فردوسی‌پور و محمد بحرانی از عدم تمایلش به بازگشت به فوتبال ایران، ناامیدی از فوتبال ملی و تمجید از توماس مولر سخن گفت.

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون والیبال فیلیپین با انتشار پوستری به تیم ملی ایران خوش‌آمد گفت.

وب‌گاه عصر ایران

ژرمن‌ها با نمایش مقتدرانه در بازی افتتاحیه، به پیش‌بینی‌ها تاختند و با نتیجه‌ای خیره‌کننده، بهترین شروع خود در ادوار یورو را رقم زدند. هافبک‌های بی‌نقص، مهاجمان فرصت‌طلب و خط دفاعی نه‌چندان مطمئن، تصویری از آلمان در اولین گام بود.

وب‌گاه عصر ایران

فرانس بکن‌بائر، پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال آلمان، پنج ماه و هشت روز قبل درگذشت. دیشب جای خالی قیصر در میان تماشاگران ویژه مسابقه آلمان و اسکاتلند در آلیانس آره‌نا محسوس بود. در 59 سال گذشته، این اولین بازی تیم ملی آلمان در یک تورنمت رسمی بود که بکن‌بائر بازیگر یا تماشاگر آن نبود.

وب‌گاه فرارو

از ساعت 16:30 تیم‌های مجارستان و سوئیس در دومین بازی یورو 2024 به میدان خواهند رفت و ترکیب دو تیم نیز مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان موسوم به تروئیکایسه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه امروز شنبه در بیانیه‌ای مشترک درباره برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران، با اشاره به گزارش آژانس، گام‌های اخیر ایران در گسترش بیشتر برنامه هسته‌ای خود را محکوم کردند. اروپایی در بیانیه‌ای مشترک در نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، پس از تکرار ادعاهای سیاسی و نخ‌نما درباره پیشرفت‌های صنعت اتمی کشورمان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار دو تیم سوئیس و مجارستان در چارچوب دومین بازی یورو 2024 امروز شنبه 26 خرداد از ساعت 16:30 به وقت ایران در ورزشگاه راین انرگی اشتادیون آلمان به داوری اسلاوکو وینچیچ آغاز می شود. ترکیب تیم فوتبال سوئیس به شرح زیر می‌باشد: ترکیب تیم فوتبال مجارستان به شرح زیر می‌باشد: انتهای پیام /