سه‌شنبه 3 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

جمال موسیالا، ستاره تیم ملی آلمان، امیدوار است که تیمش بتواند نتیجه بازی برابر اسکاتلند را در دیدار چهارشنبه شب مقابل مجارستان هم تکرار کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر روسیه در آمریکا گفت تصمیم گروه هفت جهت استفاده از اموال توقیف‌شده روسیه در غرب برای نیازهای اوکراین «اقدامی نامشروع» است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد: تصمیم گروه هفت جهت استفاده از اموال توقیف‌شده روسیه برای نیازهای کی‌یف اقدامی نامشروع است.

خبرگزاری تسنیم

هافبک تیم ملی فوتبال آلمان در دیدار افتتاحیه هفدمین دوره جام ملت‌های اروپا عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود برجای گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیران اتحادیه اروپا با شروع مذاکرات الحاق اوکراین و مولداوی به این بلوک موافقت کردند.

وب‌گاه ورزش سه

فوتبال‌دوستان سراسر دنیا منتظر تماشایی درخشش ستاره‌های اسپانیا، ایتالیا و کرواسی در گروه B هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع آلمان گفت، متحدان اروپایی ناتو هزینه‌های نظامی خود را برای تقسیم عادلانه بار در آمریکا و اروپا افزایش خواهند داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همانطور که یوفا وعده داده بود در بازی آلمان و اسکاتلند، علت رد شدن پنالتی آلمان توسط VAR به هواداران توضیح داده شد.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو، واکنش مردم شهر مونیخ به گل سوم آلمان به اسکاتلند را مشاهده کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزطشی خبرگزاری دانشجو، یولیان ناگلسمان سرمربی تیم ملی آلمان، پس از پیروزی 5 بر یک مردانش برابر اسکاتلند در بازی افتتاحیه یورو 2024 گفت: اگر کسی قبل از بازی می‌گفت که چنین نتیجه‌ای رقم می‌خورد؛ با کمال میل آن را قبول می‌کردم. 20 دقیقه تحسین‌برانگیز بازی کردیم. گل‌های اول‌مان عالی بودند. فکر می‌کنم اسکاتلند‌ی‌ها هم تحت تأثیر آن گل‌ها قرار گرفتند. ناگلسمان ادامه داد: ما...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار افتتاحیه یورو 2024 شب گذشته (جمعه) از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا شهر مونیخ میان تیم‌های ملی آلمان و اسکاتلند برگزار شد که در پایان ژرمن‌های میزبان با نتیجه 5 بر یک پیروز شدند. پس از پایان این دیدار؛ جمال موسیالا ملی‌پوش آلمانی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. موسیالا 74 دقیقه در زمین حضور داشت و یک مرتبه موفق...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک مرکزی روسیه (CBR) در بیانیه‌ای اعلام کرد که یوان چین به ارز خارجی اصلی این کشور تبدیل و جایگزین یورو و دلار شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای اطلاع دادند که که بروکسل به دلیل مخالفت آلمان در مورد دور جدید تحریم‌ها علیه روسیه به توافق نرسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رویترز به نقل از دیپلمات‌های اتحادیه اروپا گزارش داد که بروکسل به دلیل مخالفت آلمان با طرح پیشنهادی برای مجازات شرکت‌هایی که با مسکو تجارت می‌کنند، در مورد دور جدید تحریم‌ها علیه روسیه به توافق نرسیده است.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی آلمان نخستین بازی خود در یورو 2024 را با یک پیروزی پرگل سپری کرد.