سه‌شنبه 3 مهر 1403

آلمان

آلمان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

علیرضا جهانبخش می‌گوید چند پیشنهاد خارجی دارد و طی هفته‌های آینده تصمیم می‌گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قانون جامع تحریم‌ها، مسئولیت‌پذیری و محرومیت»(CISSADA) اصلی‌ترین و پایه‌ای‌ترین قانون تحریمی ایران بود که دو هفته پس از قطعنامه 1929 در مجلس سنای آمریکا به تصویب رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل ناتو مجددا وعده حمایت از کشورهای جناح شرقی ناتو را در صورت حمله با توجه به جنگ روسیه علیه اوکراین داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل ناتو، بار دیگر وعده حمایت از کشورهای جناح شرقی ناتو را در صورت حمله با توجه به جنگ روسیه علیه اوکراین داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش‌بینی‌ها برای انتخابات پارلمان اروپا نشان می‌دهد که رای‌دهندگان دستاوردهایی را برای احزاب راست‌گرا به ارمغان آورده‌اند که برخی از آنها حاوی برنامه‌های سیاست ملی‌گرایانه و ضد مهاجرتی دارند. به نوشته روزنامه نیویورک‌تایمز، اما مرکزیت سیاسی، با جریان اصلی محافظه‌کاران، سوسیالیست‌ها و لیبرال‌ها که اکثریت مجلس 720کرسی را کنترل می‌کردند، حفظ شد. با این حال، کرسی‌های احزاب راست افراطی در...

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی ایتالیا امروز در آلمان بدون اکثر هافبک‌های کلیدی خود تمرین کرد.

وب‌گاه ورزش سه

برخی از بازیکنانی که برای یورو 2024 انگلیس انتخاب شده‌اند، در طول مسابقات تابستانی امسال در آلمان، حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی را به‌روزرسانی نمی‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که خاورمیانه به واسطه تشدید تنش ها میان اسرائیل و حماس روی بشکه باروت قرار گرفته، گروهی از ناظران با اشاره به قابلیت های جغرافیایی این منطقه از خیز اروپا برای مانور در این منطقه ژئواستراتژیک و ژئوپلتیک خبر می دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در 8 ژوئن 1940، ناوهای جنگی آلمانی Scharnhorst و Gneisenau در دریای نروژ ناو هواپیمابر بریتانیایی HMS Glorious و دو اسکورت آن را مورد هدف قرار دادند. این تنها حادثه در طول تاریخ است که ناو هواپیمابری در نبرد رودررو شکست خورد و غرق شد.

وب‌گاه گسترش

آنطور که رییس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق ایران گفته، تولید نیروگاه های برق بادی افزایش پیدا کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

رسانه‌های ترکیه اعلام کردند فنرباغچه مذاکره با سادیو مانه را آغاز کرده و مذاکرات دو طرف به مراحل پیشرفته رسیده است.

وب‌گاه گسترش

اروپا درنظردارد تا اقدامی را انجام دهد که جنگ اوکراین مانع صادرات گاز روسیه نشود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تایج پارلمان اروپا فرانسه و آلمان را به آشفتگی سیاسی کشانده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس شنیده ها نسرین عضو ارشد این تشکیلات، به رده های مسئول ابلاغ کرده تا تور تفریحی اروپا گردی به مقصد ترکیه برای مهاجران ایرانی و برخی کشورهای غرب آسیا برنامه ریزی کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولیانوف درباره انتقاد وی از تصویب قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام گفت: زمانی که حوزه بین‌المللی اقدامی انجام می‌دهد اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که چرا؟ کاری که انجام می‌دهیم چه معنایی دارد؟ این موردی که شما می‌گویید ما هیچ پاسخ منطقی برای این سوالات نداریم.