چهارشنبه 4 مهر 1403

آلمان

آلمان

خبرگزاری تسنیم

هافبک تیم ملی فوتبال هلند شانس حضور در رقابت‌های یورو 2024 را از دست داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

لوکا مودریچ، ستاره تیم ملی کرواسی، در جریان تمرینات این تیم با برخورد توپ به سرش دچار مصدومیت جزئی شد.

وب‌گاه الف

بانک جهانی از رشد 15 درصدی پوشش جنگلی ایران و افزایش مساحت جنگل های ایران به بیش از 10.7 میلیون هکتار طی دو دهه گذشته خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس یک شهر آلمان با هشدار درباره خطرناک‌ترین بازی جام ملت‌های اروپا 2024 خواهان اقدامات پیشگیرانه‌ای شد.

وب‌گاه عصر ایران

در آلمان، حزب راست افراطی آلترناتیو برای آلمان مقام دوم را به خود اختصاص داد که نشان‌دهنده قدرت این حزب در آستانه انتخابات فدرال سال آینده است. پیش‌بینی می‌شد که حزب بدبین به اروپا بیش از 16درصد آرا را به‌دست آورد که بهترین نمایش آن‌ها در تاریخ به‌حساب می‌آید؛ چراکه سهم بالاتری از آرا را نسبت به هر سه حزب در ائتلاف شولتز به‌دست آورد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سایت رادیو آلمان در مطلبی به عواقب وخیم شکست سخت احزاب دولت ائتلافی آلمان در انتخابات پارلمانی اخیر اروپا و افزایش فشار‌ها بر اولاف شولتز، صدر اعظم آلمان در نتیجه این انتخابات پرداخته و نوشت: احزاب ائتلاف دولتی موسوم به چراغ راهنمایی در انتخابات اروپا شکست خوردند و به نظر می‌رسد که در سایه این شکست اختلافات درون ائتلاف در حال حاضر شدیدتر شده...

خبرگزاری تسنیم

بانک جهانی از رشد 15 درصدی پوشش جنگلی ایران و افزایش مساحت جنگل های ایران به بیش از 10.7 میلیون هکتار طی دو دهه گذشته خبر داد.

وب‌گاه فرارو

یک ابرکامپیوتر احتمال قهرمانی تیم‌های مختلف در یورو 2024 را پیش‌بینی کرد و شانس انگلیس و فرانسه برای کسب قهرمانی را بیش از تیم‌های دیگر دانسته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل گمرک ایران با اعلام اینکه هم اکنون 12 هزار و 704 دستگاه خودروی سواری وارداتی در محوطه‌های گمرکی موجود است، از ترخیص قطعی 4 هزار و 15 دستگاه خودروی سواری از ابتدای امسال خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده تندرو جمهوری‌خواه سنای آمریکا با تاکید بر اینکه واشنگتن اجازه پیروزی روسیه در درگیری با اوکراین را نمی‌دهد، گفت: موفقیت مسکو در این مناقشه به معنای از دست دادن دسترسی مستقیم ایالات متحده به ذخایر معدنی سرشار و گسترده کی‌یف است.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه النصر تلاش می‌کند تا آیمریک لاپورت را به یکی از تیم‌های خواهانش قرض بدهد.

وب‌گاه ورزش سه

یک ربات وظیفه پذیرایی از اعضای تیم ملی انگلیس در مدت زمان حضورشان در آلمان را برعهده دارد.