سه‌شنبه 3 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

جورجینیو، هافبک باتجربه ایتالیا، در مورد قهرمان تاریخی آتزوری در یورو 2020، عطش تکرار آن افتخار در تورنمنت پیش رو در آلمان و تغییرات تیم در چند سال گذشته صحبت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بلومبرگ در این گزارش به بررسی سه اقتصاد منطقه یورو یعنی اسپانیا، پرتغال و یونان می‌پردازد؛ کشورهایی که موفق شده‌اند با اصلاحات اقتصادی، از رکود و بحران عبور کنند و به رشد اقتصادی قابل توجهی دست یابند.

خبرگزاری تسنیم

جام ملت‌های اروپا با ویژه برنامه "یورو 2024" از شبکه سه سیما به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت.

وب‌گاه ورزش سه

ایوان راکیتیچ، ستاره سابق کرواسی، در مصاحبه‌ای با آ اس به ستایش از لوکا مودریچ پرداخت و گفت کرواسی در بهترین شرایط ممکن به یورو رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لامین یامال با 16 سال سن، یکی از کم سن و سال‌ترین بازیکنان حاضر در یورو 2024 به حساب می‌آید و طرفداران اسپانیا به درخشش این بازیکن امید زیادی دارند. در آستانه آغاز یورو 2024، یامال با موندودپورتیوو مصاحبه‌ای انجام داده و زوایای جالب توجهی از زندگی خود را به اشتراک گذاشته است. او همچنین راجع به وضعیت بارسلونا نیز صحبت کرد که شرح گفته‌های او را در...

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی پرتغال برای اولین تمرین عمومی خود در آلمان بلیت چاپ کرده و آنها را به هوادارانی که خواهان دیدن کریس رونالدو هستند می‌فروشد.

وب‌گاه ورزش سه

یورو 2024 در حالی آغاز می‌شود که چندین نفر از ستاره‌های بزرگ جام جهانی 2022 قطر در آن به میدان نخواهند رفت.

وب‌گاه ورزش سه

لامینه یامال با صحبت‌هایی که درباره مقایسه وینگرهای تیم ملی فرانسه و اسپانیا داشت خبرساز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: منابع صهیونیستی از انفجار یک خودرو در شهرک صهیونیست‌نشین «عسقلان» و به هلاکت‌رسیدن 2 صهیونیست خبر دادند.

وب‌گاه ورزش سه

یورو بار دیگر تایید کرد که توپ رسمی رقابتهای یورو 2024 فناوری‌ای دارد که در تشخیص آفساید به تیم داوری کمک خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تونی کروس در یک نشست خبری درباره شرایط اردوی تیم ملی آلمان صحبت کرده و گفت ژرمن‌ها امید زیادی به قهرمانی در یورو دارند.

خبرگزاری تسنیم

رونالدو، مودریچ و نویر در تیم نمادین یورو 2024 متشکل از بازیکنان بالای 31 سال حضور دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در آلمان، یاد و خاطره فرانتس بکن باوئر، بازیکن پیشین بایرن در مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی اروپا 2024 گرامی داشته می‌شود. یوفا این موضوع را در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) اعلام کرد. بکن باوئر در دوران فوتبال خود برای تیم‌های بایرن مونیخ و هامبورگ آلمان و همچنین نیویورک کاسموس آمریکا بازی کرد. در مجموع، فرانتس 620 بازی در تمام مسابقات در سطح باشگاهی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: «امانوئل ماکرون» طی مصاحبه‌ای با روزنامه فیگارو هرگونه گزارشی را پیرامون استعفا از مقام ریاست‌جمهوری رد کرد و گفت: «نتیجه انتخابات زودهنگام هرچه باشد، از مقام رئیس‌جمهوری استعفا نخواهم داد.»

وب‌گاه گسترش

در فرانسه حزب «اجتماع ملی» مارین لوپن حدود 32 درصد از آرا را به دست آورده که حدود 10 درصد بیشتر از انتخابات سال 2019 و حدود 17 درصد بیشتر از رای‌های حزب امانوئل ماکرون است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ الیزه به گزارش‌های منتشر شده در ساعات اخیر مبنی بر احتمال کناره‌گیری «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه واکنش نشان داد و آن را رد کرد.