جمعه 30 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انستیتو رابرت کخ آلمان در حالی از شیوع مجدد کرونا در آلمان خبر می‌دهد که رابرت هابک، وزیر اقتصاد و معاون صدر اعظم این کشور هم در اثر ابتلا به این بیماری عفونی قرارهای کاری خود را لغو کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

"رابرت هابک"، وزیر اقتصاد آلمان به بیماری کووید 19 مبتلا شده است. سخنگوی خبرگزاری آلمان در برلین گفت که وی عصر دوشنبه پس از مثبت شدن آزمایش یکی از نزدیکانش تست کرونا داده و مثبت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بلیت‌های دیدار تراکتور و ذوب آهن تا ساعت 12 روز بازی از طریق سامانه https://ticket.tractor-club.com به فروش می‌رسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی اعلام کرد: امروز، در واکنش به حمایت‌های نظامی مداوم ایران از روسیه که شامل تحویل اخیر موشک‌های بالستیک، به مسکو برای جنگ تجاوزکارانه‌اش به اوکراین می شود، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا 10 فرد و 6 نهاد مستقر در ایران و روسیه را تحریم می کند و چهار کشتی که در تحویل قطعات تسلیحاتی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فهرست تمام گوشی‌هایی که بدون دیش به ماهواره و استارلینک وصل می‌شوند! اتصال به اینترنت ماهواره‌ای و استارلینک اخیرا سروصدای زیادی به پا کرده است. آیا می‌دانستید که گوشی‌ها بدون نیاز به هیچ وسیله جانبی قابلیت اتصال به ماهواره دارند؟ در این گزارش بیشتر در مورد این قابلیت بخوانید. تا همین چند سال قبل هم برای اتصال ماهواره‌ای از تلفن‌هایی استفاده می‌شد که اصطلاحاً به آن‌ها ستفون می‌گفتند....

وب‌گاه فرارو

در حالی که معیار‌های دقیق یک خلبان تک خال بسته به منطقه متفاوت است، این عنوان در طول جنگ جهانی دوم به افرادی داده می‌شد که پنج یا تعداد بیشتری هواپیمای دشمن را ساقط می‌کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا 10 فرد و 6 نهاد مرتبط با ایران و روسیه را با ادعای کمک تهران به مسکو در جنگ اوکراین تحریم کرد.

وب‌گاه الف

وزیر دفاع انگلیس در اظهاراتی خصمانه، مدعی شده ایران «یکی از بزرگترین تهدیدهای پیش‌روی علیه امنیت» این کشور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آندری یرماک امروز سه شنبه با تکرار ادعاهای غرب مبنی بر ارسال موشک‌های ایران به روسیه، گفت که غرب باید به کی‌یف اجازه دهد تا از موشک‌های دوربرد برای حمله به خاک روسیه استفاده کند.

وب‌گاه ورزش سه

تونی کروس، ستاره سابق رئال و آلمان، باشگاه جدیدی به نام خودش در مادرید افتتاح می‌کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

ایران ایر توسط تروییکای اروپا تحریم شد وزارت خارجه آلمان به ارسال موشک های بالستیک ایرانی به روسیه واکنش شدیدی نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکا مدعی شد که ده‌ها نیروی نظامی روسیه برای استفاده از سیستم موشک بالستیک کوتاه برد در ایران آموزش دیده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایمان قیاسی مجری «قهرمان» که این روز‌ها با تلویزیون همکاری دارد، در گفت‌گویی در پاسخ به اینکه آیا در شبکه نمایش خانگی هم فعالیتی دارد؟ اظهار کرد: فعلا به جز برنامه «قهرمان» برنامه‌ای ندارم. ایمان قیاسی مجری «قهرمان» که در برنامه‌های «عصر جدید» و فصل اول «جوکر» با احسان علیخانی همکاری داشت، در پاسخ به اینکه آیا همکاری‌اش با احسان علیخانی ادامه دارد؟ توضیح داد: در فصل اول «جوکر» همکاری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی ادعای مقامات و رسانه‌های آمریکایی مبنی بر ارسال موشک بالستیک از ایران به روسیه، انگلیس تحریم‌های جدیدی را علیه مسکو و تهران وضع کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان موسوم به تروئیکای اروپا با تکرار ادعاهای بی‌اساس درباره ارسال موشک‌های بالستیک ایران به روسیه، تحریم‌های جدیدی را علیه تهران وضع کردند. سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان موسوم به تروئیکای اروپا با تکرار ادعاهای بی‌اساس درباره ارسال موشک‌های بالستیک ایران به روسیه، تحریم‌های جدیدی را علیه تهران وضع کردند. به گزارش عرشه آنلاین؛ در بیانیه مشترک تروئیکا که یک...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انگلیس به بهانه ارسال موشک از سوی تهران برای مسکو، تحریم های جدیدی را علیه ایران و روسیه اعمال کرد.