جمعه 30 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برلین اعلام کرد که فرانسه، آلمان و انگلیس (تروئیکای اروپائی) امروز به بهانه واهی ارسال موشک به روسیه، ایران را به «لغو قراردادهای خدمات هوایی» تهدید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان موسوم به تروئیکای اروپا با تکرار ادعاهای بی‌اساس درباره ارسال موشک‌های بالستیک ایران به روسیه، تحریم‌های جدیدی را علیه تهران وضع کردند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل غول خودروسازی آلمان یعنی گروه فولکس‌واگن طی اظهاراتی تأکید کرد که تغییرات اساسی در این شرکت لازم است تا بتواند به حیات خود ادامه دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس انجمن ارگانیک ایران گفت: ایران در بین 260 کشور جهان رتبه 79 تولید محصولات ارگانیک را داراست درحالی که می تواند جز 20 رتبه اول دنیا باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس تازه ترین گزارش از گمرک چین، صادرات این کشور ماه گذشته 9 درصد رشد داشته است.

خبرگزاری تسنیم

مشاور مدیرعامل توانیر با اشاره به یافته‌های مطالعاتی به دست آمده تاکید کرد: مصرف انرژی ساختمانهای مسکونی ایران 2.36 برابر آمریکا و بیش از 1.6 برابر کشورهای پیشرفته همچون انگلیس، فرانسه و آلمان است.

خبرگزاری تسنیم

ویروس فیفا این بار گریبانگیر مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده چای دبش گفت: در خصوص این پرونده وزیر اسبق صمت و قائم‌مقام وی احضار شدند و در حال حاضر با تودیع وثیقه آزاد هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قوه قضائیه توضیحاتی درباره ماجرای تخلف در ساخت هتل 30 طبقه در ولنجک تهران، پرونده بابک زنجانی و بازداشت مالک باشگاه نساجی ارائه داد.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق تعاون با اشاره به اینکه تعاونی‌ها نیاز به قیم ندارند گفت: اجرای قوانین ناظر بر توسعه تعاون، توجه به سند توسعه تعاون وجلوگیری از مداخلات غیرقانونی دولت مهمترین درخواست بخش تعاون است.

وب‌گاه گسترش

با توجه به آمار و داده‌های ارائه شده از سوی بانک مرکزی، در مرداد ماه سال 1403، شاخص کرایه مسکن در شهر تهران نسبت به ماه مشابه سال گذشته، با یک رشد نقطه به نقطه معادل 45.5 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه گسترش

جامعه جهانی همچنان از مقامات طالبان در زمینه‌های مختلفی از جمله حقوق زنان، تشکیل یک حکومت فراگیر، حقوق بشر و مبارزه با کشت خشخاش و مواد مخدر، انتظاراتی دارد. همچنین، موضوع مهاجران افغان نیز در این میان اهمیت دارد، چرا که بخش عمده‌ای از آن‌ها در کشورهای همسایه، به ویژه ایران، سکونت دارند. علاوه بر این مسائل، موضوع حقابه، امنیت مرزی و مسائل دوجانبه میان کابل و تهران نیز از دیگر موضوعات...

وب‌گاه ورزش سه

یولیان ناگلزمن فاش کرد که در ماه مارس گذشته وقتی می خواست به تراشتگن اطلاع دهد، مانوئل نویر گلر فیکس در یورو خواهد بود، اضطراب داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس بین‌المللی سینما با اعلام هشدار و ابراز نگرانی نسبت به حذف سینمای ایران از جشنواره‌های خارجی بیان کرد: کنترل کردن سینما بویژه در سال‌های اخیر، نتیجه عکس داده و به رشد زیرزمینی فیلم‌ها منجر شده است. این روند اگر بدون درک ویژگی‌های نسل جدید فیلمساز ادامه پیدا کند، محتوم به شکست خواهد بود.