جمعه 30 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

جمال موسیالا می‌گوید نبودن نامش در فهرست نامزدهای دریافت توپ طلا برایش مهم نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمی‌توانستم و نمی‌خواستم اعتراف کنم از موقعی که پیشوای من خودکشی کرد و بی‌پایگی ایدئولوژی او نقش بر آب گردید من هم مردم و از آن به بعد مثل مرده‌ای فقط روی دو پا به زندگی خود ادامه داده‌ام.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با بهینه‌سازی چمن ورزشگاه شادروان سیروس قایقران انزلی، در زمین مسابقه عملیات ماسه‌پاشی انجام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، و معاون اول وی طی چند روز گذشته اظهارنظرهایی در خصوص غیرمنطقی بودن قیمت بنزین و مصرف بی‌رویه آن داشتند که به نظر می‌رسد این اظهارات می‌تواند سیگنالی برای اصلاح قیمت بنزین باشد.

وب‌گاه گسترش

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت چهاردهم آمادگی دارد بستر فعالیت را برای تعاونی‌هایی که بخواهند برای اصلاح این بخش کار کنند را تسهیل و موانع اداری پیش پای آنها را مرتفع کند، افزود: همه با هم دست به دست هم دهیم و با ایمان و باور ایران‌مان را آباد کنیم.

وب‌گاه فرارو

به تازگی رئیس سازمان کل نظام پرستاری ایران در موضع گیری از دو برابر شدن آمار مهاجرت پرستاران از کشورمان در فاصله میان سال‌های 1400 تا 1402 خبر داده است. وی کشور‌های آلمان و دانمارک را کشور‌هایی دانسته که شدیدا پذیرای پرستاران ایرانی هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌«زخم کاری» چگونه به پرسروصداترین، پرمخاطب‌ترین و یکی از بهترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی تبدیل شد؟! و بالاخره بعد از چندین و چند هفته پرفرازونشیب و پربحث‌وحاشیه فصل سوم سریال «زخم کاری» نیز به قسمت پایانی رسید. سریالی که با هر متر و معیاری می‌توان آن را یکی از بهترین و به باور عده‌ای نیز بهترین، آثار شبکه نمایش خانگی در سه چهار سال اخیر عنوان کرد. اثری پرتحرک و پرتنش درباره لایه‌های...

خبرگزاری تسنیم

تانک M60 که پای ثابت نبردهای مختلف دنیا بوده و هنوز هم بعنوان یکی از سربازان زرهی مشغول فعالیت است توسط متخصصان کشورمان طی یکی از سنگین‌ترین پروژه‌های بروزرسانی با قابلیتها و ظاهری نوین با نام «سلیمان» ظاهر و آماده به خدمت شده است.

وب‌گاه ورزش سه

لوتار ماتئوس، ستاره سابق بایرن مونیخ از تفاوت بزرگی که در تیم ونسان کمپانی و توماس توخل وجود دارد می‌گوید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر کره شمالی تاکید کرد که کشورش توانایی هسته‌ای و آمادگی خود را برای استفاده مناسب از آن افزایش می دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کیم همچنین گفت کره‌شمالی با «تهدید بزرگی» از سوی بلوک نظامی هسته‌ای تحت رهبری ایالات متحده در این منطقه مواجه است.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - محمدحسین سلطانی؛ در جشنواره‌های ونیز، کن، برلین و تورنتو امسال نام‌هایی فارسی در میان بازیگران برخی از آثار دیده می‌شود. فیلم‌هایی که در پایان جشنواره یا صاحب جوایز حاشیه‌ای می‌شوند یا حداقل توفیق حضور بازیگرانشان بر فرش قرمز‌ها و گرفتن ژست مقابل عکاسان را پیدا می‌کنند. دانه انجیر معابد، کیک محبوب من، شاهد و هفت روز چهار فیلم قابل‌بیان از میان چندین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسامی شرکت‌های تولید لواشک و آلوچه های غیر مجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در گزارش خبرگزاری «کی‌سی‌ان‌ای» آمده است که رهبر کره‌شمالی دوشنبه در سخنانی به مناسبت سالروز تاسیس «جمهوری دموکراتیک خلق کره» گفت، این کشور باید «توانایی هسته‌ای و آمادگی خود را برای استفاده مناسب از آن در هر زمانی برای تضمین حقوق امنیتی کشور» به طور کامل‌تری آماده کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آستون مارتین در مراسمی با حضور جمعی از ستارگان مشهور سینما از لوکس‌ترین مدل خود به نام «ونکوییش» رونمایی کرد. این خودرو که موتور دوازده سیلندر دارد، نزدیک‌ترین رقیب فراری «دودیچی چیلندره» است که بهار امسال به بازار عرضه شد.

وب‌گاه ورزش سه

ایلماری نیسکانن، ستاره تیم ملی فنلاند، پس از غلبه بر تومور مغزی، آماده است تا در مقابل انگلیس بازی کند.