چهارشنبه 4 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت هلند اعلام کرد: این کشور با دانمارک برای تولید خودروهای رزمی CV90 همکاری و 400 میلیون یورو (432 میلیون دلار) در زمینه تولید خودروهای رزمی برای اوکراین سرمایه‌گذاری می‌کند.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی فوتبال انگلیس در دیداری دوستانه برابر ایسلند شکست خورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور فرانسه گفت: ما در روزهای آینده برای نهایی کردن تشکیل بزرگ‌ترین ائتلاف ممکن برای تامین درخواست اوکراین تلاش می‌کنیم. ما خواهان تشکیل این ائتلاف هستیم. شماری از شرکا موافقت خود را با این ائتلاف اعلام کرده‌اند. ما تنها نیستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «ولادیمیر سالدو» فرماندار منصوب روسیه در خرسون جمعه شب در پیامی در تلگرام نوشت: در پی بمباران شهر کوچک «سادوف» توسط جنگجویان کی‌یف، یک فروشگاه مملو از مشتری و کارگر نابود شد. 22 نفر کشته و 15 تن دیگر زخمی شدند.

وب‌گاه الف

باشگاه بایرن یک میلیون یورو به سیل زدگان در جنوب آلمان کمک کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

بایرن مونیخ خود را برای خروج احتمالی چند بازیکن کلیدی در نقل و انتقالات تابستانی آماده می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در شرایطی که روسیه، گسترش ناتو به شرق را یکی از دلایل انجام عملیات نظامی در شرق اوکراین اعلام کرد، دبیر کل ناتو گفت: اوکراین هرگز تهدیدی برای روسیه نبوده است و این روسیه بود که این جنگ را آغاز کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مانوئل نویر، دروازه‌بان باتجربه آلمان، تایید کرد در بازی مقابل یونان، مرتکب اشتباه شد و مقصر گل دریافتی تیمش بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازی‌های دوستانه فوتبال در رده ملی، با شکست سه‌شیر در ورزشگاه ومبلی و برتری ژرمن‌ها مقابل میهمان‌شان ادامه پیدا کرد.

خبرگزاری تسنیم

بازی‌های دوستانه فوتبال در رده ملی، با شکست سه‌شیر در ورزشگاه ومبلی و برتری ژرمن‌ها مقابل میهمان‌شان ادامه پیدا کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی آلمان پس از تساوی بدون گل مقابل اوکراین، در آخرین دیدار تدارکاتی خود، با نمایشی بسیار ضعیف در نیمه اول به سختی 2-1 مقابل یونان به پیروزی رسید.

وب‌گاه ورزش سه

آلمان در آستانه آغاز رقابت‌های جام ملت‌های اروپا مقابل یونان 2-1 پیروز شد، اما این پیروزی‌ای نبود که برای علاقمندان به فوتبال آلمان قانع کننده باشد.

وب‌گاه ورزش سه

آلمان در دیداری تدارکاتی قبل از یورو 2024 توانست به زخمت و با نتیجه 2-1 از سد یونان عبور کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری رویترز روز پنج شنبه در گزارشی از مشاهده نامه ای به تاریخ دوشنبه 14 خرداد خبر داد که در آن سه قدرت اروپایی، بریتانیا، فرانسه و آلمان، جزئیات آنچه را که نقض توافق هسته ای سال 2015 موسوم به برجام توسط ایران نامیده‌اند، برای شورای امنیت سازمان ملل متحد تشریح کرده اند. اقدامی که دیپلمات ها، روز پنج شنبه مدعی شدند با هدف فشار آوردن به ایران برای حل وفصل دیپلماتیک این مساله و پرهیز...