چهارشنبه 4 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری رویترز روز پنج شنبه در گزارشی از مشاهده نامه ای به تاریخ دوشنبه 14 خرداد خبر داد که در آن سه قدرت اروپایی، بریتانیا، فرانسه و آلمان، جزئیات آنچه را که نقض توافق هسته ای سال 2015 موسوم به برجام توسط ایران نامیده‌اند، برای شورای امنیت سازمان ملل متحد تشریح کرده اند. اقدامی که دیپلمات ها، روز پنج شنبه مدعی شدند با هدف فشار آوردن به ایران برای حل وفصل دیپلماتیک این مساله و پرهیز...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: مقدمات لازم برای اخذ رای و فراهم آوردن زمینه مشارکت گسترده ایرانیان خارج از کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری فراهم شده است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی آلمان در بازی دوستانه برابر یونان روی اشتباه مسلم مانوئل نویر دروازه اش باز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نشریه وابسته به اندیشکده آمریکایی تاکید کرد: اضطراب عظیمی در پایتخت‌های اروپایی به خاطر احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا در جریان است.

وب‌گاه ورزش سه

ایلکای گوندوگان، هم‌تیمی سابق ونسان کمپانی اطمینان داد که سرمربی جدید بایرن، سرمربی با دانش و شخصیتی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمایت بی قید و شرط واشنگتن و ادامه کمک‌های نظامی به رژیم صهیونیستی، «توطئه برای ارتکاب نسل کشی» و «همدستی در نسل کشی» است که در کنوانسیون نسل کشی تعریف شده است.

وب‌گاه عصر ایران

چهار کشور آمریکا، آلمان، انگلیس و فرانسه در بیانیه مشترکی در هشتادمین سالروز «روز پیروزی» از این طرح جدید برای آتش بس فوری در غزه، آزادی اسر، افزایش کمک‌های انسانی به غزه و راهکاری بادوام برای تضمین امنیت اسرائیل و امنیت غیرنظامیان غزه حمایت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دستیار معاون گوترش در امور بشردوستانه و امداد اضطراری گفت: به شدت نگران تأثیر حملات بر زیرساخت های حمل و نقل و بندر اوکراین و امنیت غذایی جهانی هستیم.

وب‌گاه ورزش سه

پائو کوبارسی در آخرین لحظات از فهرست اسپانیا برای یورو 2024 جا ماند در حالی که تصور می شد او جایگاه خاصی برای کادر فنی دارد.

وب‌گاه ورزش سه

جک گریلیش در شوک به سر می برد و باور ندارد باید یورو 2024 را از خانه تماشا کند.

وب‌گاه ورزش سه

به هواداران انگلیس گفته شده است که در یورو 2024 رفتار توهین آمیز نداشته باشند و شعار "10 بمب افکن آلمانی" را نخوانند، این درخواست از سوی رئیس پلیس آلمان صورت گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولودمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین در سفر به فرانسه با هدف دریافت کمک نظامی بیشتر با امانوئل مکرون همتای خود دیدار کرد.

وب‌گاه ورزش سه

برخلاف اخبار روزهای گذشته، جام طلایی به بایر لورکوزن اهدا نخواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه امروز جمعه گفت که کشورهای عضو بریکس در حال توسعه زیرساخت‌های پرداخت مختص به خود، مستقل از زیرساخت‌های غربی هستند.

وب‌گاه ورزش سه

مارسل سابیتزر، ستاره بروسیا دورتموند و تیم ملی اتریش، می‌گوید پیش از شروع یورو 2024 به استراحت ذهنی نیاز دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکا به همراه انگلیس، فرانسه و آلمان (تروئیکای اروپا) در بیانیه‌ای مشترک بر «حمایت تمام‌عیار» خود از برنامه اعلامی واشنگتن برای آتش‌بس در جنگ غزه تاکید کردند.