چهارشنبه 4 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کانال 13 رژیم صهیونیستی گزارش داد که آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد به مقام‌های این رژیم اطلاع داده است که قصد دارد رژیم صهیونیستی را در فهرست سیاه کشورهای کودک‌کش قرار دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان گفت: مسابقه سختی مقابل ایران داشتیم ولی تا آخر جنگیدیم و به پیروزی رسیدیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عبدالقهار بلخی سخنگوی وزارت خارجه افغانستان در واکنش به اظهارات مقام‌های آلمانی برای اخراج مهاجران افغانستان که «تهدید» شمرده می‌شوند، ابراز امیدواری کرده است که این مساله از «مجرای دیپلماتیک» مدیریت شود. عبدالقهار بلخی سخنگوی وزارت خارجه افغانستان در واکنش به اظهارات مقام‌های آلمانی برای اخراج مهاجران افغانستان که «تهدید» شمرده می‌شوند، ابراز امیدواری کرده است که این مساله از «مجرای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس ستاد محمد شریعتمداری با ابراز تعجب از ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی، کناره‌گیری شریعتمداری را تکذیب کرد و گفت: این موضوع دروغ و بی پایه و اساس است. به گزارش عرشه آنلاین؛ به دنبال انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر کناره گیری محمد شریعتمداری به نفع اسحاق جهانگیری به عنوان گزینه نهایی مورد اتفاق جبهه اصلاحات، علی اصغر احمدی، رئیس ستاد وی، به این خبر واکنش نشان داد. وی با ابراز...

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان، گفت: وقتی ست چهارم را باختیم، ست پنجم را با ذهنیت خوبی شروع کردیم که باعث پیروزی ما شد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان، گفت: مسابقه سختی مقابل ایران داشتیم ولی تا آخر جنگیدیم و به پیروزی رسیدیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت‌های اروپایی با ارسال نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل موارد نقض برجام از سوی ایران را شرح دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت‌های اروپایی با ارسال نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل موارد نقض برجام از سوی ایران را شرح دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رویترز: سه قدرت اروپایی در نامه‌ای به شورای امنیت موارد نقض توافق هسته‌ای توسط جمهوری اسلامی را شرح دادند خبرگزاری رویترز روز پنج‌شنبه در گزارشی از مشاهده نامه‌ای به تاریخ دوشنبه 14 خرداد خبر داد که در آن سه قدرت اروپایی، بریتانیا، فرانسه و آلمان، جزئیات عدول ایران از توافق هسته‌ای سال 2015 موسوم به برجام را برای شورای امنیت سازمان ملل متحد تشریح کرده‌اند. در این نامه که به قطعنامه...

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی حق جامعه داوری کشورمان را برای حضور در المپیک سه نفر دانست و گفت انتخاب تنها دو داور در لیست نهایی داوران المپیکی، کم‌لطفی در حق کشتی ایران بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی درباره واشنگتن کشورش به بیانیه مشترک ایران، روسیه و چین گفت: واشنگتن به همکاری خود با متحدان و شرکایش به منظور اتخاذ استراتژی جامع در قبال برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران ادامه می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی درباره واشنگتن کشورش به بیانیه مشترک ایران، روسیه و چین مطلبی را بیان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر اسراییل در سازمان ملل متحد با اعلام اینکه به همتای آمریکایی خود اطلاع داده تل‌آویو با قطعنامه‌ای که آمریکا در حال پیشبرد آن در شورای امنیت است مخالف است، گفت: اسرائیل با بندی از این قطعنامه که «هر گونه تلاش برای ایجاد تغییرات جمعیتی یا سرزمینی در نوار غزه» را رد می‌کند مخالف است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر اسراییل در سازمان ملل متحد اعلام کرد: به همتای آمریکایی خود اطلاع دادم تل‌آویو با قطعنامه‌ای که آمریکا در حال پیشبرد آن در شورای امنیت است مخالف است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیاستمدار چپ‌گرای آلمانی با اشاره به خطر تشدید جنگ میان روسیه و اوکراین و گسترش آن، تاکید کرد: مرگ‌بارترین تهدید برای امنیت آلمان، خطر فزاینده تبدیل جنگ در اوکراین به یک جنگ بزرگ در اروپا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیاستمدار چپ‌گرا و نماینده پارلمان فدرال آلمان (بوندستاگ) که مخالف کمک نظامی برلین به کی‌یف است خطاب به صدراعظم آلمان، گفت: تصمیم اخیر شما در صدور مجوز حمله اوکراین به خاک روسیه با استفاده از تسلیحات ارائه شده از سوی آلمان، کشور ما را در معرض خطری جدی قرار می‌دهد و شما به خوبی از این موضوع آگاه هستید.